Hai meiden! Ik zie bij heel veel banners staan: "ik ben 4 weken zwanger" Die zijn dus, net als ik eind mei (ik 28 mei) uitgerekend. Het lijkt me leuk om specifiek te kletsen met meiden die echt nog heel pril zwanger zijn. Gewoon om de leuke dingen mee te bespreken (heb je al een naam haha!) maar ook de onzekerheden (kramp, geen symptomen) Wie wil meekletsen? Hopelijk laten we eind mei allemaal trots de foto's van onze kleintjes aan elkaar zien!!!!
Hallo, Ik heb nog geen banner, heb me er een half jaar op verheugt maar kan nu nog niet geloven dat er vanmorgen gewoon twee treepjes zijn ontsstaan op de test!!!Dat zou inhouden dat ik 5 weken zwanger ben!!!!! Wat zijn jullie symptomen trouwens, die van mij MAAGZUUR en daarbij laat ik de hele tijd uit het niets boeren....Heel vreemd haha. Groetjes Manon
Hier ook nog een prille . Sinds maandag test ik positief, en als ik de tabellen op internet moet geloven dan ben ik op/rond 23 mei uitgerekend. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de huisarts . Iedereen van harte Gefeliciteerd!
Ik ook ik ook!! Vanochtend 4 testen gedaan en vier keer positief! Ongelovelijk!! Ik had vandaag een afspraak met de huisarts, omdat ik al 3.5 maanden niet ognesteld ben geweest. Test 2 weken geleden in het ziekenhuis was negatief. Nu dus knalpositief. Ik denk te weten wanneer ik mijn ovu had en op basis daarvan ben ik vandaag 4 weken en 4 dagen!! Ik klets graag me! Heb geen symptoompjes. Wel tot vorige week zere borsten gehad en heb ineens tepels terwijl ik die normaal nooit heb ahhaha! Verder was ik vorige week ontzettend verdrietig (hormonen?) maar voel me nu natuurlijk rete goed hahaha!
Hey Meiden! Mag ik ook gezellig meekletsen? Ik heb vanmorgen en vamiddag positief getest! Ik ben morgen 4 weken zwanger! Voel me hartstikke goed, af en toe wat steekjes in mn baarmoeder...verder niks!
Hej meiden!!! We hebben al een mei mama topic!! Niet dat deze wat mij betreft niet mag hoor, maar bij ons is het al mega gezellig En dankzij Jel hebben we hele leuke lijsten en een gesloten forum. En een chat. Dus jullie zijn eventueel daar ook welkom! En proficiat he!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/297531-mei-2012-mamas-281.html#post10931498 Das wel makkelijk!!
@manon: wauw, dat is een fijn gevoel. Gaaf hè, als dat tweede streepje verschijnt. Wel vervelend dat je maagzuur heb. Ik heb dat gelukkig (nog niet) @Dana: dank voor je felicitaties, jij natuurlijk ook van harte! @CAlice: goed zeg! Waarom ga je naar de huisarts als ik vragen mag? Heeft dat een bijzondere reden? @Marley: dat is apart zeg, voor jou moet het dan helemaal een verrassing zijn of niet? Haha, 4 testen. Erg hè? Ik moet er ook altijd een paar doen Lekker turen en kijken of het streepje weer verschijnt! haha! Van harte ook. @cupcake85: echt pril inderdaad! Van harte! @Ludora: aha, dank voor de tip! Het jammere vind ik altijd dat er al zoveel meiden zijn die elkaar goed "kennen" en zoveel posten dat je het als nieuweling niet goed bij kunt houden. Dat is dan ook met het mei mama's topic ben ik bang. Maar misschien kom ik daar ook af en toe kijken! @all: ik lees bij niemand nog echt zware kwaaltjes. Dat stelt me weer wat gerust, want ik heb nog nergens last van. Ja, een beetje buikpijn en licht gevoelige borsten. Ik weet nog wel dat bij mijn vorige zwangerschap ik echt heeeeeeeele zere (.)(.) had. Oh man ik kon er niet eens naar kijken!!!!! Wie is trouwens allemaal zwanger van de eerste en wie van de tweede (of derde of vierde of vijfde haha!) Zijn er trouwens nog wel meiden die hierin willen blijven kletsen? Of stapt iedereen over naar het mei-mama forum Ik hoop dat er hier nog een paar blijven plakken, zoals ik al schreef vind ik zo'n groot bestaand topic vaak lastig bij te houden
Juenco, aangezien het de eerste keer is dat ik zwanger ben en totaal niet weet hoe het verder gaat had ik even contact opgenomen met de assistent, en zij gaf aan dat ze bij de 1e keer altijd even een afspraak maken zodat ze een verslag met eventueel medische gegevens voor de vk kunnen maken. en hij wist me ook te vertellen dat ik op dit moment 5 weken zwanger ben .
Aha vandaar! Mooi man, lekker om te horen dat je al 5 weken bent. Grappig hè, 5 weken klinkt voor mij al een heel eind op weg, ik ben namelijk net 4 weken. Heb je al kwaaltjes?
Ben helaas al 1,5 week constand misselijk, gelukkig is het niet de hele dag heel erg en word het enkel erger bij inspanning (en hoef gelukkig ook niet over te geven ) Verder een opgeblazen gevoel bij m'n buik, maagzuur en pijn in mn onderrug. En heb jij ook al kwaaltjes?
Nee, eigenlijk nog niks. Mijn borsten zijn een beetje pijnlijk, verder heb ik nergens last van. Ik hoop dat dit geen slecht teken is en zo niet, dan geniet ik er maar van zo lang het duurt. Wel gek hoor, ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat die kwaaltjes echt afschuwelijk zijn maar tegelijkertijd oh zo fijn! Ze geven je toch een stukje bevestiging!!
We gaan er gewoon vanuit dat het bij jou (ook) goed gaat hoor . De kwaaltjes geven inderdaad ook wel bevestiging. Pfff heb alleen echt moeite met opstarten,gisteren was ik vrij en had ik niet zoveel last. Maar nu ik toch door moet gaan om te gaan werken word ik toch wel flink misselijk (al een paar keer bijna staan overgeven nu) Gelukkig nog maar 2 dagen werken tot het weekend .
Goedemorgen allemaal, Ik kom me ook hier aansluiten. Ik ben 4+1 weken zwanger. Heb nog geen banner aangemaakt, dat durf ik nog niet zo goed Ik ben uitgerekend, volgens de calculator op 30 mei 2012. Tis mijn eerste kindje en mijn tweede zwangerschap. Ik heb wel wat kwaaltjes; ben met vlagen misselijk, heb zere boobs en steeds krampen alsof ik ongi moet worden. Nou meiden, ik duim voor iedereen voor een 'plakbeebje'. Fijne dag allemaal!
Hoi hoi leuk om dit zo te lezen, ik zit in de spanning eregister mocht ik testen maar om teleurstellingen te voorkomen wacht ik tot einde van de week nog geen ongesteldheid hier dus wie weet ook een mei mama erbij hier. Ik hoop het zo!!