Yeah wat hebben we toch een geluk (man lief zou zeggen we zijn gewoon goed) we zijn weer zwanger en al in de 2de ronde. Nou eigenlijk 1ste ronde. 1ste ronde was niet echt een ronde maar een rommeltje. Heb 16 mei mijn mirena laten verwijderen en nog geen 2 maanden heb ik al een positieve test in handen. We zijn zo blij. Bekijk bijlage 168476
hey, Gefeliciteerd! Grappig om te zien dat je streep ook vrij licht is, ik had dit ook en dacht dat ik niet zwanger was, maar gelukkig was het wel zo! Wist ik veel dat die streep niet helemaal donker wordt! Geniet ervan!!
Op mijn NOD op 18 juli was hij wel donker hoor. Dit was 5 dagen voor mijn NOD dus een hele vroege positieve test Zal vanavond nog een foto plaatsen van deze test Be n nu op mijn werk stiekem aan het lezen hihihi.
Gefeliciteerd ! Ik ben ook zwanger en dat weet ik sinds maandag.. ik was niet overtijd ofzo, dat komt omdat ik erg onregematig ongesteld was.. ik voelde gewoon dat ik een test moest doen.. en ja hoor na 9 maanden proberen ben ik zwanger.. gister eerste echo gehad om te kijken hoe ver ik was.. maar ik was net 4 weken ! hooguit 4,5 week zei de arts.. dus je kon alleen het vruchtzakje zien tot nu toe.. 2 aug. moet ik terug voor de 2e echo en hopen dat het vruchtzakje niet leeg is ! xx
Mushu gefeliciteerd en alle andere mama's wat leuk wij zijn even ver ook hier zwanger van een 2e wij weten het sinds een aantal dagen spannend. volgende week woensdag een termijn echo ben benieuwd of ze al wat kunnen zien? Hoe voel jij je verder hier over het algemeen goed! Groetjes Chantal