Hallo allemaal, Ik ben zo blij, ik ben zo blij! Het jaar had niet beter afgesloten kunnen worden en 2010 kan niet beter beginnen. We hebben een vlokkentest gehad om te kijken of ook dit kindje aangedaan was met CF (onze eerste 3 zwangerschappen hebben we afgebroken ivm een negatieve uitslag) en eindelijk is het goed nieuws! Helemaal te gek natuurlijk. Nu ben ik 14 weken zwanger, wow.. het dringt nu pas tot mij door; ik ben zwanger, eindelijk kan ik het ook zeggen.. heel vreemd, want hoe nu verder.. Ik ben intens gelukkig.. wel heb ik nu last van buikpijn en lage rugpijn, maar ik probeer mij maar geen zorgen te maken... zal er wel bijhoren, toch? Liefs, Takkiewakkie
Gefeliciteerd!! Wat is CF als ik als leek vragen mag..? En pijntjes zijn heel normaal hoor,het kan ook het oprekken van je banden zijn!
Oh wat fijn voor je!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe, waarvan je veel mag genieten! liefs!
Lieve Takkiewakkie, Ik lees nu net je berichtje. Een tijdje terug hadden we contact gehad over jouw kindjes met cf en dat wij ons lieten onderzoeken op cf. Oh wat was ik toen verdrietig. Maar dan nu dit geweldige goede nieuws. Wat ben ik ontzettend blij voor jou en je mannetje. Het is jullie zo gegund. En dan ook al voorbij de 12 wk. Niks staat nu een fijne zwangerschap nog in de weg. Heel veel geluk en plezier toegewenst. Ps...zie mijn banner.... liefs, Ilona