Zo'n 1,5 week geleden had ik de eerste cryo terugplaatsing. Vandaag wat testjes gedaan en lopen stressen, zonet een clear blue gekocht en daar stond op: 'Zwanger 1-2 weken'. Ben zoooo blij!!! Het is dag 9 na de terugplaatsing, dus nog wel heel vroeg.. nu maar hopen dat 't goed blijft gaan!
Bedankt voor de felicitaties!! Als ik morgen een knaltest heb, ga ik proberen te genieten! Vind 't nog zo spannend, nu 't nog zo pril is..
Gefeliciteerd! Ik ben nu ook na mijn eerste ICSI poging zwanger Ik had al op dag 7 een positieve test (veels te vroeg maar gelukkig al positief) en daarna zag ik iedere dag de testen donkerder worden, echt super leuk!!
Wat goed zeg! Jij ook gefeliciteerd! Haha, ik had ook veelstevroeg getest. Maar op dag 7 is wel heel vroeg! Wat super dat je alweer 6 weken zwanger bent
Is ook spannend hoor.. iedere dag wachten duurde te lang! En nu ik zwanger ben gaan de dagen nog steeds sloom want ik kan niet wachten tot mijn eerste echo
Ja, het gaat dan echt langzaam he! Ik wil ook zo graag dat ik m'n eerste echo heb!! Hopelijk dan een kloppend hartje en dan kan ik denk al iets geruster zijn.. Ben iedere dag aan 't aftellen.