Na in april 2009 gestopt te zijn met de pil en na 2 vroege miskramen nu geheel onverwachts ineens een knaltest in mijn handen. Ik kan er niet omheen, ik ben zwanger en dolgelukkig maar beperkt.. Voor hoelang zou het dit keer goed gaan? laten we hopen dat dit een plakbeebje is en ik over 8 maanden een prachtig kindje in mijn armen heb Vanochtend eerst de huisarts gebeld, althans de assistente met de mededeling dat ik wéér de griepprik af moest zeggen. Waarop een gezucht en een ah neeee mij beantwoorden, nog voor ze verder kon mopperen gaf ik aan dat ik weer een positieve test in handen heb waarop de assistent bijna juichte hahaha Daarna de gyn gebeld want hij wacht nogsteeds op mijn bloeduitslagen van mijn 3e cyclus dag.. ook daar aan uitgelegd en de assistent heeft een afspraak gemaakt voor een vroege echo (nouja met 7 weken en zoooo vroeg is dat nou ook weer niet?!) wantja.. bij de verloskundigepraktijk krijg je die met 8 weken toch? Desalniettemin ben ik blij dat ze het in het ziekenhuis ook graag in de gaten houden Wauw.. ik ben zwanger...
Yotsuba, ik duim voor je dat het dit keer goed mag gaan! Mooie test en sterkte met wachten tot je echo! GEFELICITEERD!
Bedankt allemaal! De symptonen kicken er sinds vandaag in, mn borsten doen gewoon zeer als ik loop alleen al en nu voor t eerst vlagen van misselijkheid.. Ja het wordt nu echt.. Im a happy girl
heyy nieuwe nickname? Ik hoop t en anders komen er vast nog andere gelegenheden.. volgens mij zou er ook ooit nog eens een etentje komen van alle backstage luitjes enzo..
Wauw wat een knaltest! Echo met 7 weken is wel mooi hoor, dat zie je als het goed is het hartje goed kloppen, eerder hoeft dat niet en zit je misschien in onzekerheid. Van harte gefeliciteerd!