Hallo Dames, Zal me even voorstellen. Mijn naam is Esther en nu moeder van 2. Sinds kort hebben we besloten om voor een derde te gaan. Super spannend vind ik dit! Groetjes, Esther
Hoi Esther, Welkom hier Hoe oud zijn je kindjes?Wij hebben ook 2 kindjes en willen binnenkort voor een 3e gaan. Veel plezier hier op zp
Onze dochters zijn 1 en 3 jaar oud. We hebben sinds kort besloten om voor nummer 3 te gaan. Stiekem hopen we nog een jongentje te krijgen maar dat zal wel niet! Hoe oud zijn jullie kindjes? Geniet van je zwangerschap! Iets mooiers is er niet!
Moedervan3,onze dochter is 7,5 jaar en zoon bijna 6 jaar Zou leuk zijn na 2 meiden een zoon,stiekem hopen mag best toch.
We hebben twee dochters het zou gewoon mooi zijn als er een zoontje bij mag komen! Mocht het zover zijn dan wil ik het niet van te voren weten. Dit wisten we van de eerste twee ook niet en zal het nu bij de laatste ook niet willen weten. We zien wel wat het wordt gezondheid komt toch op de eerste plaats en beïnvloeden kun je het toch niet.