Hier dan een nieuw forum voor de dames met een maatje meer. Lijkt mij wel gezellig en handig om hier vanalles met elkaar te delen! Er was ooit zo een topic, maar die is volgens mij gesloten, vorige zwangerschap daar veel gekletst en handige tips gekregen...
meiden hebben jullie wat leuks op de planning staan dit weekend ga morgen met ML (manlief) en me zoontje lekker thuis genieten en mooi weer ff fietsen, thuis dan lekker eten met de wok pannetjes Maandag gaan we met me ouders dagje uit Fijne avond alvast!
Nou dan kom ik ook maar hierheen haha, we hadden een paar weken geleden ook zo'n topic maar daar werd niks meer gezegd helaas. Nou ik ben bijna 26 en heb een dochtertje van 3 en ben nu zwanger van ons tweede dochtertje.
Hai dames! Heb vandaag mn eerste positiebroek gekocht.. vind het wel erg vroeg maar krijg mn broeken gewoon niet meer dicht en vind het zonde om nu een broek te kopen waar ik dan ook nog maar ff inpas Vind het stiekem wel errug leuk hoor hihi
nou blijven we tog gewoon heir kletsen ik denk alleen dat het dan nog rustiger wordt bij buikfoto's hihihii daar washet de laatste tijd tog nog al stilletjes.. dus gaan we er hier op los dan hahahaha ff een update van mij,, vandaag was ik niet goed voelde me heel duizelig en stond te beven op mijn benen.. moest denk ik echt een uurtje slapen heb het ook gedaan voel me nu een stukje beter.. alleen hoofdpijn pff... vanaaf weer dnk ik lekker vroeg naar bedje...
@lizzy; haha hier laat ik de knoop maar over met elastiekje ertussen haha, anders zitten ze ook te strak @mir; vervelend dat je je zo voelt... beterschap @all tv is zooo saai, bleh nu dus maar ff op de LT
He leuk, reakties Hier nu 19 weken zwanger van ons 2e kindje. De vorige zwangerschap is 2 jaar geleden en is helemaal goed gegaan, niets geen compilcaties door overgewicht !! Wel weer het strenge protocol hier, meer echos en meer suikerdagcurves doen, maar ja, alleen maar goed dat ze het in de gaten houden.
hier wel protocol ,maar allen extra suiker prikken en steunkousen verder helaas geen extra echo's bmi is 32
Hey Allemaal, Ook ik ben hier van de partij, ben nu zwanger van ons 3 kindje.. onze grote broer is 3,5 jaar en ons kleine zusje is 1,5 jaar... Ik kom hier echt al best veel en nu ben ik dus 7 weken zwanger van nr 3 Liefs
sluit me hier ook aan! Had net een berichtje op andere 100+ topic een bericht gezet! maar als we allemaal gezellig hier gaan kletsen doe ik hier ook gewoon mee! Zwanger van de eerste, morgen 15 weken en alles gaat goed! Kom alleen wel snel aan, ben niet misselijk geweest de eerste weken waardoor ik niet afgevallen ben in het begin. Maar dat ik niet misselijk ben geweest vind ik natuurlijk niet erg
Hallo, Ik ben zwanger van de tweede en onze eerste is nu net vier Ben al vanaf het begin van de zwangerschap erg misselijk in de ochtenden pff wordt er beetje naar van maar weet waar ik er voor terug krijg duss hihi Liefs