Dat KDV is van Saartje toch? Nee daar naast komt er nog eentje... Beneden meteen, daar komt nog een KDV. Wij wonen gewoon nog heerlijk in ons appartementje ja We kopen niets voordat we dit hebben verkocht.. Maar dikke kans dat ik dan geen Utrecht mama meer ben
Goedemorgen, Hier hebben we een rustig weekend voor de boeg, man gaat zo al boodschappen halen en ik ga zo met Myrthe in bad. Straks gaan we kijken of de commode in elkaar kan vandaag dan staan alle meubeltjes in elkaar en kan ik echt verder met inrichten. Ik denk dat jij dan het kdv bedoelt die dan vooraan in de hoek terecht komt aan de straatkant? dat is ook van Saartje. Ik werk daar namelijk in het kdv en we zijn sinds 1 april daar met nog 2 extra groepen geopend. Wel is er 1 groep bijgekomen van kdv Irene maar dat is voor kinderen met een aanpassing. Voor de wat grotere kinderen is er geloof ik wel plek op dit moment maar voor baby's nog steeds een wachtlijst. Gaan jullie na de verhuizing trouwens helemaal weg uit Utrecht? komen jullie hier niet vandaan? Zelf kom ik uit de flevopolder maar mijn man komt hier vandaan, daarom zijn we deze kant op verhuisd. Wat gaan jullie allemaal doen het weekend? Ik ga het bad maar eens even aanzetten nu en erin met de kleine meid. Fijne dag allemaal.
Ja irene bedoelde ik Kwam niet meer op de naam, wat stom. Ohhh dat stond er niet bij Wat heeft Saartje toch veel locaties, alleen ik vond ze niet zo vriendelijk aan de telefoon. Uiteindelijk dus helemaal niet voor KDV gekozen Vanwege dat ik heel veel schoolvakanties heb. Waar werk jij dan Jem? Op welke? Ik vind de nieuwe locatie blauwe big van Skon zo mooi. Wij willen naar alle waarschijnlijkheid naar Lelystad. Dichterbij bij beide families. Utrecht is leuk hoor, maar erg duur qua huizen. Meiden, prettig weekend!
Ik werk op die locatie van Saartje! Vandaar dat ik het weet van Irene enzo.. Wij hebben ook een tijdje in Lelystad gewoond maar vonden het er niet leuk wonen. De huizenprijzen zijn daar inderdaad een stuk goedkoper, daar kun je een mooie 2 onder 1 kapper kopen terwijl je hier dan een tussenwoning hebt enzo!
Oh ja, die van Skon is inderdaad mooi aan de buitenkant in ieder geval. Vind die alleen wel heeeeeeel erg groot, dat vind ik van onze locatie al en daar hebben ze nog eens 6 groepen meer begreep ik tenminste. Geloof wel dat ze het in drie groepen opgesplitst hebben maar dat weet ik niet zeker...
haha ja dan kennen we elkaar, ik heb daar een jaar als assistente gewerkt in het zand. Met veel plezier overigens. Manlief heeft de echo laten afdrukken op een taart die we morgen meenemen naar mijn schoonvader. Heel benieuwd naar zijn gezicht en dat van zijn vriendin Straks heerlijk lunchen in Rotterdam en toch alvast eens gaan kijken naar andere kleding. Er is al zoveel wat ik niet meer pas, en ben morgen pas 10 weken ! En probeer het nog onzichtbaar te houden, word dus steeds lastiger. Fijn weekend allemaal ! Groetjes Simone
@ Monedoos Wa leuk dat je daar hebt gewerkt! Ik vind het een fijne praktijk hoor Jammer dat dr. v.d. ploeg nu weg is, maar nu heb ik dr. verwoert Maja ik kom er nu nauwelijks bel meteen antonius Werk je nu helemaal niet meer of ergens anders? -- Hoe reageerde je familie op je taart?-- @ Jem Ohh wat leuk, adn heb ik je vast wel eens buiten zien spelen met de kindertjes, loop er vaak langs met de kinderwagen als ik langs Appie Heijn moet.. Langs die antikraak boederij Heb je veel kinderen op de groep? En welke leeftijd? I kmoet vandaag aan de schoonmaak maar voel me zooooo slap als een vaatdoek! Morgen 2 uur bezichtiging
@ Jem Gister nog weer een aantal panden in Lelystad bekeken, maar ik vind ze niet allemaal mooi.. In welke wijk hebben jullie gewoond? We reden gister in een wijk, tsja dan vind ik Overvecht "heilig" Mijn man werkt vlakbij de Agorabaan op de Meenthoek. Zelf kom ik uit ENkhuizen en mn man uit Huizen, dus Lelystad is mooi in het midden haha. Enkhuizen vinden we niks, Huizen is te duur voor een inkomen
Ja ze is met verlof, maar komt wel weer terug Schoonvader en partner erg blij en taart was erg lekker. Ik werk op kanaleneiland, kan ik veel meer doen en meer carrière maken. Ook niet geheel onbelangrijk. Groetjes Simone
Monedoos, leuk he om het te vertellen!! Is iedereen nu op de hoogte of wacht je nog even een paar weken?? Wat voor werk doe jij? Juffie, duimen dat jullie dan morgen eindelijk een kijker gaan krijgen die het ook wil kopen he.. Heb je al veel kijkers gehad of niet?? Inderdaad daar is het naast die boerderij. Dacht dat ze er wel wat mee wilden maar weet het niet zeker. Op dit moment werk ik niet meer omdat ik teveel harde buiken heb en niet meer mag werken. Morgen moet ik naar de arbo arts toe. Normaal werk ik op een verticale groep dus van 0-4 jaar en dan 12 kinderen op de groep. Het is een erg leuk kinderdagverblijf om te werken en lekker dichtbij dus bevalt me prima! Ga nog even gtst afkijken en dan op zolder wat rommelen.. Vandaag het kamertje een beetje leuk neergezet dus begint al ergens op te lijken. Leuk hoor! Fijne avond allemaal!
@ Jem Vervelend dat je ook thuis zit.. Ik dacht vandaag even kijken of ik een zwangere dame buiten zie Kijker komt morgen niet, ze heeft een blessure, jammer. Maar ik was vandaag ook zooooo ziek als een hondje, dus ben blij dat ik niet hoefde te poetsen... Nog even naar de Wall geweest. @ Simone Leuk dat je nu op kanaleneiland werkt, idd carriere maken is ook leuk En hoeveel dagen werk je nu dan? Ja v.d. Ploeg komt teru gmaar ik hoop dat ik dan al in Lelystad zit hahah.
Juffie, hopelijk ben je vandaag weer een beetje opgeknapt! Wel jammer dat het vandaag niks wordt met de kijker maar misschien komt ze snel toch even kijken! Bij mijn weten liep er vandaag geen zwangere buiten op mijn werk haha.. Ik was er niet en voor de rest is er nog maar 1 zwanger en die werkte gisteren niet. Mijn dochtertje was er wel maar ze was vast niet de enige die buiten liep haha.. Ze was alleen later naar binnen gegaan omdat ze het koud had maar ze had dus 39,2 dus ja dan is het wel te snappen dat ze het koud had. Ik heb trouwens in de Horst gewoond en op de Ringdijk. Hopelijk vinden jullie snel een huis naar jullie wensen en ben je snel je eigen huisje kwijt dat je ook echt die kant op kan. Groetjes,
@Jem ja iedereen is nu op de hoogte, vandaag bij de gyn geweest en 2e echo gehad. Ook gesprek met de verpleegkundige gehad en 8 buisjes bloed gedoneerd 2 uur later konden we naar huis. Binnenkort de nt meeting en over 5 weken retour naar de gyn. Ik werk als assistente voor een huisarts in een achterstandswijk en doe dit 4,5 dag per week. Groetjes Simone
hallo meiden Ik kwam even neuzen. Ik kom uit ijsselstein en ga ook bevallen in niewegein. Ik ben 24 wk van de tweede.
Ayse welkom hier! Ook lekker in de zomer uitgerekend dus! Gaat alles goed met je zwangerschap? Hoe oud is je eerste kindje? Juffie super dat alles goed was bij de echo, toch fijn weer die bevestiging he.. Monedoos, leuk weer een echo! Wat is de nt meeting? of is dat de nekplooimeting? Blijf je bij de gyn onder controle? Wat een heerlijk weer was het gisteren en vandaag krijgen we dat ook weer, lekker he! Zo kan ik mijn verlof wel doorkomen... Groetjes,
@Jem Ja een nt is een nekplooimeting. Ik blijf bij de gyn omdat ik een nierziekte heb. Mijn lichaam denkt altijd dat ik teveel kalium in mijn lichaam heb, en dat voert het dus af. Kalium zorgt dat je spieren werken. Dus word nu nog strenger in de gaten gehouden, zodat het kindje goed kan groeien en ik "normaal" kan functioneren. Ik weet zelf niet beter, maar je kan het vergelijken alsof je een heel druk weekend hebt gehad en daardoor heel moe bent, en soms daarbij wat spierpijn in je kuiten. Heb een hele fijne en aardige gyn. Bijkomstigheid ook nog eens leuk om te zien Zelf mijn man merkte dat op. Ik ben behoorlijk aan het groeien voor mijn gevoel maar dat is prima zo, je doet er weinig aan. Iedereen een fijn paas weekend. Groetjes Simone
Hai Utrechtse mama's!! Ik was een tijdje op vakantie, en nu dacht ik ineens hey waar zijn de Utrechtse zwangere ladies? Dus bij deze gaan we weer verder met klessebesse? Hier inmiddels al een prachtige buik! Ik loop nog steeds in het ziekenhuis voor onderzoeken, hoop 6 juni alle uitslagen binnen te hebben.. Dan is alles uitgesloten Hoe gaan de zwangerschappen bij jullie?