Zwanger in Utrecht

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by monedoos, Apr 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yulia

Yulia Actief lid

Jun 11, 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Hi meiden,

Mag ik met jullie meekletsen?

Ik ben momenteel niet zwanger, maar net gestopt met de pil om voor een 2e te gaan.

Woon ook in Leidsche Rijn, dus wel zo gezellie :)

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hey L.R. mama ;)Gezellig!!
    Ja de rest is heel druk met kletsen haha maar welkom ;)

Hoe oud is je eerste kind?

3. Yulia

Yulia Actief lid

Jun 11, 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Gezellig toch dat kletsen :)

Mijn zoontje is vorige week 1 geworden, dus begint al een mannetje te worden.

En met jouw zwangerschap gaat alles goed dus las ik? Een meisje toch en je hebt al een jongen: koningskoppel!

Zijn alle andere meiden ook allemaal zwanger op dit moment of niet?

4. juffie2008

Uhhh ja die zijn allemaal in verwachting. Er zijn niet zoveel Utrechtse mamas op zwangerschapspagina, toch gek zie genoeg dikke buiken..
    Leuk hoor één jaar!! Hihi mijn zoontje is vorige week anderhalf geworden..

Zwangerschap gaat niet zo goed, moet zo ook naar het ziekenhuis..

Waar woon je in L.R.?
    Wij vlakbij Station Terwijde, sterker nog daar kijk ik naar uit door het raam ;)

5. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik was dit topic helemaal kwijt/ vergeten maar ben er weer hoor!!
    Nu weer even wat leven erin krijgen he...

Hier gaat alles wel goed, erg moe op het moment door het slechte slapen. We zijn net klaar met verbouwen dus we moeten nog wel wat dingen doen voordat de kleine komt maar daar gaan we dit weekend mee aan de slag.

Groetjes,
    Jolanda

6. Yulia

Yulia Actief lid

Jun 11, 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    @Juffie, oh dat is niet zo mooi dat het niet goed gaat. Wat is er aan de hand precies? Hopelijk is de controle in het ziekenhuis nu goed en ben je straks weer lekker thuis.

Ik woon in Terwijde, dus niet zo ver bij jou vandaan :)

@Jem, nu begint het spannend te worden voor je zeker of niet? Weet je al wat het wordt? (sorry als ik het over het hoofd heb gezien)

Ik wilde ook mee gaan kletsen op het forum "stoppen met de pil in juni 2011" of zoiets, maar daar is het zooooo druk. Ik kan dat niet bijhouden joh! Zo jammer is dat eigenlijk. Want het is juist leuk als je op elkaar kunt reageren, maar als er 50 meiden kletsen dan kan je niet op iedereen reageren en ga je alleen maar over jezelf praten en van een paar maar dingen onthouden....

7. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Yulia, we krijgen er een tweede meid bij. Begint inderdaad nu wel spannend te worden al heb ik nog helemaal niet het idee dat het nu snel zal gaan beginnen haha..
    Kan me voorstellen dat het op zo'n groepje niet bij te houden is. Zelf heb ik me in het begin ook aangemeld bij de juli mama's maar dat is echt niet bij te houden..

Juffie hoe was het in het ziekenhuis??

8. juffie2008

Ja ging wel.
    Weer aan de CTG gelegen en allemaal onderzoeken, Godzijdank heb ik geen blindedarmontsteking.
    Maar ik ben elke dag nog heel erg ziek door de zwangerschap.

@ Jem
    Laatste loodjes meid :D

@ Yulia
    WAt leuk zeg dat je zo dichtbij woont :D
    Leuk dat jullie voor een tweede gaan, ik hoop dat het snel raak is!!

9. Yulia

Yulia Actief lid

Jun 11, 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    @jem, spannend hoor! Maar hartstikke leuk weer. Ben benieuwed hoe het zal zijn met een tweede erbij.

@juffie, nou gelukkig naar omstandigheden oké dus. Maar ben je vanaf het begin al steeds zo ziek? Wat vervelend dat je ziek bent. Nu ook niet aan het werk neem ik aan?
    Ja grappig zo dicht bij elkaar! Heb je wel hulp? Als ik iets kan doen hoor ik het wel hè!

10. juffie2008

@ Jem
    Hoeveel leeftijd zit er dan straks tussen jou meiden?

@ Yulia
    Al druk aan de slag ;) :(
    Ik lees dat je nog geen regelmatige cyclus hebt. Spannend hoor!

Nee ik heb geen hulp, maar ik red het nu wel, mn zoontje gaat nog 2 dagen in de week naar de gastouder. Maar strakjes (2 weken ) is dat over.
    We hebben vandaag ons appartementje helemaal omgezet. Dus wij slapen nu dan echt in de "woonkamer", de kids krijgen onze oude slaapkamer, daar komt volgende week een tussenmuur in.. Hebben ze allebei een kamer van 2,5 bij 4 dus das royaal ;)

Ik was vorige zwangerschap ook zo ziek, toen had ik meer kwaaltjes. Maar nu is het spugen extremer.
    Ach, in aug. / september is alles weer goed als ons meisje er echt is!

11. juffie2008

Hey kletskonten ;)

12. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Haha Juffie zit jij even tegen jezelf te kletsen!! Ben vandaag even bezig geweest met de was en moet straks nog even de tas inpakken zodat we weg kunnen mocht het zover zijn..

Bij ons zit er straks bijna 3 jaar tussen de meiden, we hadden wel minder gewild maar ja.. Nu is het ook een leuke leeftijd hoor!
    Hebben jullie je appartement nog te koop staan of niet??
    Wel vreselijk zeg dat je zo beroerd bent van de zwangerschap.. Helaas weinig aan te doen he.

Yulia was je bij je zoontje snel zwanger??

13. juffie2008

Leuke tip.
    In het bisonspoor wkc maarssen zit nu een hema outlet ;)

3 jaar is toch een handige leeftijd. Je meisje gaat dus bijna naar school :D

14. Yulia

Yulia Actief lid

Jun 11, 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Hi meiden!

Sorry dat ik er even niet was :)....

We zijn wel aan het klussen, maar niet doelbewust elke dag of om de dag, gewoon wanneer we zin hebben. Want het is pas de eerste cyclus zonder mijn pil. Geen idee dus hoe lang die zal zijn en wanneer ik mijn eisprong zal hebben.

@juffie, gewoon positief blijven en inderdaad zien als: nog even doorzetten en in aug/sept ben je van al die kwaaltjes af en heb je er een prachtige dochter voor terug!
    Trouwens, wij zitten ook te kijken om een tussenwandje te plaatsen in een slaapkamer. Doen jullie dat zelf of laten jullie dat doen? En heb je nog andere handige tips? Ik heb nog nooit een tussenwandje geplaatst ofzo, dus geen idee waar te beginnen eigenlijk.

Thanks voor de tip! Is die Hema outlet wat? Ik was zaterdag even bij Bisonspoor, maar hij is op zaterdag niet open, dus weet niet of het wat is.

@jem, 3 jaar is toch prima om er tussen te hebben zitten!

Bij mijn 1e raakte ik wel redelijk snel zwanger, maar heb ook al 3 miskramen gehad :(. Ook bij die was ik snel zwanger. Alleen toen ik voor het eerst met de pil stopte na jaaaaaaaren dat ding gebruikt te hebben heeft het wel even geduurd voordat mijn cyclus op gang kwam.
    Maar nu amper 1 jaar de pil geslikt dus wie weet komt mijn cyclus nu sneller op gang. Even afwachten.

15. juffie2008

@ Yulia
    Wij laten de wand zetten, wij hebben een beetje linkerhandjes ;)
    De inkopen doen bij Hornbach, dat schijnt enorm te schelen.
    Wij hebben een klusjesman die het komt doen. Ik kan fotos laten zien als het klaar is?

Ik ga nu een aantal dagen naar mn moeder omdat ik me niet zo lekker voel zo'n zere buik. DAar ga ik ook de wieg bekleden met mn moeder, dus straks kan ik leuke fotos laten zien aan jullie!

Spannend hoor je cyclus! Ik hoop dat je snel meer weet :D

16. Yulia

Yulia Actief lid

Jun 11, 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    @juffie, ik ben heel benieuwd naar foto's van de scheidingswand! Wanneer laten jullie het doen? Als die klusjesman het goed doet bij jullie (hoor ik dan wel van jou) dan mag 'ie het hier ook komen doen ;)

Oh, laat je maar lekker verwennen door je moeder! Woont zij ook in Utrecht? Enkhuizen ofzo als ik het goed onthouden heb?

@Jem, begint het al te rommelen?

17. juffie2008

Ja als het klaar is zal ik wel even een foto showen ;)

Ik ga snel eten en dan op naar NHN (noord holland noord)
    Ciao!

18. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Alles is hier nog rustig ja... Eigenlijk te rustig, wordt zo door de vk teruggebeld omdat ik de baby nog maar weinig heb gevoeld vandaag.. Daarna door naar het WKZ voor ctg.

19. Yulia

Yulia Actief lid

Jun 11, 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    @juffie, lekker aan het genieten bij je mams?

@jem, oh jee, dat is niet zo mooi dat het te rustig is bij jou binnen. Die meid moet wel mama even geruststellen hoor! Succes met de CTG. Laat je even weten hoe het was???

20. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Het is het Hofpoort geworden in Woerden en eenmaal aan het ctg begon ze weer druk te bewegen. Moet nu toch wel echt mijn tas in gaan pakken haha want zo zie je maar dat je zo richting ziekenhuis bent. Vanavond is mijn man weg en ga ik dus de tas maar even inpakken en strijken enzo en verder lekker niks doen.

Juffie hopelijk gaat het snel beter met je buik, laat je maar lekker verwennen door je moeder!

Yulia nog plannen het weekend??

Share This Page