Zwanger in Utrecht

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door monedoos, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Ja nu moet je zeker je tas gaan klaarzetten! Kan ineens zover zijn :)

Gister verjaardagsfeestje gehad. Laat naar bed, maar met die kleine al vroeg wakker, nu een beetje moe. We hebben geen bijzondere dingen verder. Zijn bezig de garage helemaal op te ruimen en in te richten. Dus straks ook naar het afvalstation veel weggooien. Verder de tuin doen.
    Begin het nu wel spannend te vinden of ik nu mijn ei krijg deze dagen of al gekregen heb. Afwachten maar....

Wat zijn jullie plannen?

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wij zijn weer terug, met ongeveer 300 cadeautjes voor de baby en zoontje haha!
    Ik ging met minder heen dan dat ik terugkwam.
    Thuis kwam ik in een stofnest, lees het zit in de oven :(
    Nouja dat komt allemaal wel.
    Manlief gaat vandaag behangen!

@ Jem
    Jeetje spannende dagen dus!! Gelukkig was alles goed!!

3. juffie2008

@ Yulia
    Spannend dat je op je ei wacht hihi... Veel klussen ;)
    Moet je ook al naar het afvalstation? Hier manlief ook..
    Mijn plannen, niet veel soeps, lekker rustig aan doen.

4. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hey meiden,
    Het is hier toch wel begonnen!! Gisteravond zijn mijn vliezen gebroken en vanmorgen is de vk gebeld. Ik moet nu om 16 uur weer bellen of er weeen zijn (niet dus) en daarna naar Woerden naar het ziekenhuis voor ctg en echo. Mocht ze er morgenochtend nog niet zijn dan worden we ingeleid morgen!

Fijn weekend verder!

5. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    @Juffie, rustig aan doen, heel verstandig! En lekker dat je zo verwend bent toch, heerlijk :)

@Jem, ooooh wat spannend dat het begonnen is. Ik duim voor je dat het goed zal gaan de bevalling en je meid er gezond uit komt.
    Zal met spanning je berichtje afwachten!

6. juffie2008

@ Jem
    Wat spannend :D
    Heel veel succes!!

7. juffie2008

Nog geen nieuws over jem en haar dochtertje?

Kinderkamers schieten aardig op, woensdag komen de kasten van de kids, dan kan ik zien wat er verder nog in de kamertjes kan... spannend!

8. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    @jem, en en en??

@juffie, dus de scheidingswand is gezet? Hoe ziet er uit? Hoe voel je je verder nu?

9. juffie2008

Ja het ziet er super uit nu! Gister hebben ze behangen. Straks het wiegje uit de schuur halen.
    Begint nu echt wat te worden, mag ook wel hahah bijna 30 weken zwanger.

10. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Leuk joh! Laat je nog foto's zien? Ben wel benieuwd :) en tevreden over dat mannetje? Dan mag ie het binnenkort ook bij ons komen doen. Was het duur? Hoeveel waren jullie kwijt aan materiaal en aan die man als ik vragen mag? Want mijn vriend is wel handig, maar een muurtje zetten is wel voor gevorderden volgens mij en wil natuurlijk wel dat het goed gebeurt ;)

11. jem1979

jem1979 Niet meer actief

hoi meiden,

Ik moest me gistermorgen om half 8 melden in het ziekenhuis om ingeleid te worden en om 9 uur is het infuus aangesloten. Ze gingen inleiden vanwege langdurig gebroken vliezen.. Om 11 uur ongeveer zat ik op 3 cm ontsluiting, om 12 uur op 8 cm en om half 1 is Lieke geboren. Ze is 50 cm, 2940 gram en heel rustig en tevreden. We moesten 1 nachtje blijven ter observatie maar zijn nu lekker thuis.
    Schrijf snel weer mee hoor!

12. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Oooohhh gefeliciteerd!!!!!!! En een hele leuke naam. Geniet ervan en leuk dat je zo snel wat heb laten horen!!!

13. juffie2008

@ Jem
    Hartelijk gefeliciteerd met je dochtertje!
    Geniet van de kraamperiode!

Goeiemorgen!

14. juffie2008

ons meisje groeit gemiddeld :D

15. juffie2008

@ Yulia
    En weet je al meer of het deze maand is gelukt?

Hier is de kinderkamer bijna klaar.. yeah!

16. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    @Jem, hoe gaat het nu? Hopelijk goed!!

@Juffie,
    Leuk joh van de kinderkamer! Laat je nog foto's zien? Ben wel benieuwd :) en tevreden over dat mannetje? Dan mag ie het binnenkort ook bij ons komen doen. Was het duur? Hoeveel waren jullie kwijt aan materiaal en aan die man als ik vragen mag? Want mijn vriend is wel handig, maar een muurtje zetten is wel voor gevorderden volgens mij en wil natuurlijk wel dat het goed gebeurt ;)

Fijn dat de kleine goed en gemiddeld groeit trouwens. Altijd een geruststelling toch:)!

Ik weet nog niet of het gelukt is, hoop natuurlijk van wel!
    Denk wel dat ik mijn eisprong gevoeld heb, maar goed afwachten. Ik zeg het nu heel makkelijk, maar ben natuurlijk razend benieuwd! Zag bij het onderwerp NOD 1-15 juli dat er meiden zijn die getest hebben met 3weken4dagen, dus misschien ga ik dat stiekem ook doen....;)

17. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Wat een stilte...:)

18. juffie2008

hihi stilte!! Ja waar zijn de Utrechtse mamas verdwenen?

19. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Juffie2008 thanks voor de tip... maar wat een stille bedoeling hier zeg ;)... Laten we daar eens verandering in brengen!

Hier een Utrechtse mama van een dochtertje van bijna 2 en nu ong. 7 wkn zwanger van nr 2. Morgen de eerste echo!! Spannend!!

@Alnatal : daar ben ik vorige keer bevallen... super begeleiding en het grootste voordeel: dag en nacht een gyn. en een anasthesist.. dat was bij mij ook allemaal hard nodig. Volgende keer ga ik daar zeker weer bevallen.

@zin kraamzorg: vond ik ook super...!!

Lees dat er iemand net bevallen is!! Gefeliciteerd!!!

20. juffie2008

Hey!!
    Je hebt "ons" gevonden haha!
    Welcome!!
    7 weken zwanger leuk leuk!!

Woon je echt in Utrecht of in een gebied eromheen?

Deel Deze Pagina