zwanger in het buitenland

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door 1978, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is eerder een onderwerp met deze titel geweest, maar de dames daar zijn inmiddels allemaal bevallen.

Ik ben net zwanger van ons 2e kindje en woon een dikke 7 uur vliegen vanaf Amsterdam. Hardstikke spannend om in een ander land te wonen en zwanger te zijn.

Er zullen vast meer dames zijn die in hetzelfde schuitje zitten, misschien ook al eerder een kleine hebben gehad buiten het veilige, georganiseerde Nederland. Meld je!

groet
    1978

2. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand??:(

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hey ik woon in de USA en heb vorig jaar een zoontje gekregen hier. Wij zijn heeeel druk bezig voor een brusje en aanstaande woensdag zou ik moeten kunnen testen. Ik hoop dat ik je dan gezelschap kan komen houden. Ik weet dat er in de December topic waar jij ook schrijft nog een paar andere mama's in het buitenland wonen. Princess81 ook hier in de USA en Siri in Noorwegen. Vraag het daar ook eens :)

Heel veel succes met je zwangerschap en hopelijk tot binnenkort!

4. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, had elders ook een dame uit Duitsland, Emmamick, die zich hier misschien ook wel meld. Ben gewoon zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar hoe anderen zich nou voelen en wat ze eten enzo (sorry, in deze weken schijnt mijn leven om eten te draaien :D)

5. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Hallo!
    Ik ben idd ook een zwangere in het buitenland (Duitsland). Wat raar dat het vorige topic stormliep en het nu lijkt alsof alle buitenlandse zwangeren op zijn :p

1978, In welk land woon je nu dan? Hoe zijn de procedures daar mbt. controles/verloskundige etc.? Hier in Duitsland is het echt heel anders, je wordt ontzettend goed in de gaten gehouden en op veel meer dingen gecontroleerd dat in NL.

6. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik ben op het forum al wel wat tegengekomen die in het buitenland zwanger zijn. in mijn uitgerekende maand zit al iemand uit Berlijn, Frankrijk--> net verhuisd naar Dubai en ikzelf woon in Parijs.

De contrles hier zijn maandelijks en houden je wel goed in de gaten. Ik moet ook elke maand bloedprikken en heb tot nu toe al 4 echo's gehad. En standaard ruggenprik

Deel Deze Pagina