Hi meiden. Wat is tegenwoordig een leuk 9 maanden boek? Er is zoveel keuze. Ik zoek iets met een beetje strakke vormgeving. ik ga er vanuit dat in allemaal wel leuke vragen staan. Er hoeft niet allerlei info in te staan, liever niet zelfs. wie heeft er een goede tip?
Ik heb het Oei ik groei 9 maanden boek. Veel ruimte voor foto’s en tekst. Had er nog een paar besteld via bol.com maar allemaal teruggestuurd, veelal weinig ruimte of erg kinderachtig.
Ik heb het 9 maanden dagboek van O’baby by Pauline. Vind het zelf een leuk, luchtig boek. Elke 2 pagina’s is een week. Staat wel wat info in, maar ik vind zelf dat het niet heel veel is. Meer in de trant dat je baby nu even groot is als een druif, of wat je nodig hebt voor je babyuitzet. Bij Bol.com kun je ook wat voorbeeldpagina’s zien.
dat is ook wel slim. Gewoon bestellen en 1 houden en de rest terugsturen durf het nu nog niet te bestellen. Maar wil het na de 1e echo van vrijdag wel doen. Ook zonde als je die eerste weken niets hebt opgeschreven terug gelezen in boek van vorige zwangerschap. Toch wel heel leuk om dat allemaal te lezen dank ook voor de overige tips dames! Ik ga ze allemaal bekijken. hou me aanbevolen voor nog meer tips
Ik hou van veel schrijven en foto's inplakken, en zo weinig mogelijk invuldingetjes. Ik heb daarom destijds voor het 9 maanden boek van Uitgeverij Snor gekozen. Ik heb daar ook het baby album van en het kinderjarenplakboek (tot 12 jaar).
Ik heb deze, en vind hem fijn, maar te klein voor alles wat ik erin kwijt wil. Mocht je niet zo'n schrijver/plakker zijn is het een aan te raden boekje. Anders af te raden
Ik had er een gekregen maar heel weinig in geschreven. Ik heb lang geen buikfoto’s durven maken en dan mis je toch een stuk inhoud. En omtrek meten doe ik al helemaal niet aan Ik ben nu via de app Once Upon een eigen boek aan het maken. Met haar verhaal erin, over het donorstukje en over de zwangerschap. Er is stiekem zoveel gebeurd in de afgelopen maanden! Dat kan ik echt niet kwijt in een normaal invulboek. De 2 babyshowers, de fotoshoot, corona, lockdown, zelf corona hebben, bloedsuikerwaardes prikken enzovoorts. En vooraf aan de zwangerschap beschrijf ik ook kort ons traject en schrijf ik over de donor. Een compleet prentenboek zegmaar. Tekst en foto’s. Scheelt ook weer apart foto’s printen! Dit is voor ons ook een kleine houvast om haar straks te vertellen over de donor.
Dank dames ik heb er inmiddels 2 besteld, maar ben zo misselijk de hele tijd dat ik de puf nog niet heb gehad ze open te maken Ik zal het laten weten welke het geworden is