Sluit ik me bij aan! Meld je je ook aan bij het uitgerekend in november groepje?https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/%E2%99%A5-uitgerekend-1-t-m-15-november-2025-%E2%99%A5.739372/
Als vrijdag je lh piek nog aanwezig was, was je eisprong uiterlijk zondag en ben je vandaag 3 dpo en kan je echt onmogelijk positief testen. Ik denk dus dat de test niet correct is helaas
De piek was er al sinds dinsdag vorige week. De ovulatietesten bleven lang positief en zakte zaterdag pas af. Sinds gister nemen ze weer flink toe en vandaag en enorme knaller. Vandaar dat ik ook een hcg test heb gedaan.
Aaaah dan is de kans groot dat het nu een kruisreactie is op een nieuwe lh piek helaas. Ik zou even blijven doortesten met zowel ovulatietesten als met zwangerschapstesten.
Een knaller op een ovulatietest zou (afhankelijk van gevoeligheid) ook een duidelijke streep op de zwangerschapstest moeten geven. Ik ben bang dat de kans groter is dat je een 2e LH piek hebt dan dat dit een zwangerschap is. Al hoop ik het laatste wel erg voor je!
Ja, de hcgtest bleef wit en de LH test nam een dag later weer af. Het was dus idd een kruisreactie. Vandaag 4dpo als het goed is. Over 10 daagjes opnieuw een zwangerschapstest wagen