TS: zou je deze vragen nog even willen beantwoorden alsjeblieft? Ik zeg voor nu ook nog negatief. Maar wellicht dat er over een paar dagen een duidelijk tweede streepje zichtbaar is.
Ik zou dit zelf als negatief beschouwen en de test al weggegooid hebben.. helaas. Hoop voor je dat je over een paar dagen toch positief test.
Dames, vandaag weer een test gedaan, deze was duidelijker positiever!! de ene heb ik even wat schaduw op gelegd!!
Ik zie m nu ook. Op je eerste foto zag ik m niet maar nu wel heel erg lichtjes dus je bent erg vroeg met testen denk ik. Dus nog pril zwanger maar volgens mij wel echt zwanger! Ik feliciteer je bij deze voorzichtig!!!
Oeh die ken ik nog niet... pennestreepje grijs streepje wit streepje scheef streepje ongeldig streepje indroogstreepje en dan nu.... het psychologische streepje!
Ik hoop uiteraard dat ik het helemaal mis heb, maar dit lijken mij grijze indroogstreepjes. Sorry! Dit verschijnt bij mij op elke KV-test als ik hem maar lang genoeg laat liggen Maar nogmaals: ik hoop dat ik er naast zit en je vandaag of morgen een prachtige streep plast!
Ik zie ook een tweede streepje! De kleur van de streepjes is idd lastig beoordelen hier op ZP (lage kwaliteit), maar als TS een roze streepje ziet, dan moeten we daar maar op vertrouwen Hoop dat ze mooi oplopen!!!
Het was binnen de tijd! Maandag de laatste doen of morgen, en dan weet ik het zeker! Clearblue plus, word hem waarschijnlijk. Aangezien ik vandaag moet werken tot 5 uur en de test zo vanaf hier mee kan nemen (ik werk in een supermarkt) ik ben zo benieuwd, en vind het super spannend aangezien de reacties verschillend zijn.