Zwanger ja of nee? :) help me!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mxm, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Klop idd wat je ziet.

Denk dat foto niet niet vlak na het testen is genomen. Controlestreep is al richting paars dus 2e lichte streep kan niet meer roze zijn.

2. Blue Water

Blue Water Actief lid

20 nov 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarom de clear blue plus?
    Als je dus zwanger bent dan ben je nog heel erg pril zwanger en dan kan het zijn dat je geen + te zien krijgt nog.
    Onthoudt dan een pennenstreep geen positieve uitslag is,als je die mocht krijgen.
    Wat ik super testen vind zijn de digitale.
    Daar staat gewoon luid en duidelijk wel of niet zwanger en bij zwanger dus ook de aantal weken.
    Die heb ik ook pas gedaan en ik vind het zo fijn dat je geen streepjes hebt waar je aan twijfelt.
    Maar als jij zwanger bent en je test nog zo ontzettend licht dan zou ik even wachten met de duurdere testen want die zijn wat minder gevoelig en het is zo zonde als je steeds testen gaat kopen waar je gewoon nog geen echte duidelijkheid van krijgt.
    Dat vind ik dan he...

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik zou gewoon een kruidvat test doen ;)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Plustesten zijn lastig af te lezen. Mijn mening dus. Er verschijnt al gauw een pennestreep op die krengen waardoor je denkt dat die positief is.

Ik zou in de lunchpauze gauw ff naar een drogist gaan en een CB Digitaal met wekenindicator kopen. Duidelijkheid in tekst ipv streepjes!

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    plustesten echt niet doen idd... heb nog nooit een keer GEEN duidelijke pennestreep gehad. erg verwarrend/hoopgevend.
    kruidvat 2 voor 5 of action. daar zweer ik bij

6. Moli

Moli Niet meer actief

nee sorry ik zie op je begin post niks.

7. Moli

Moli Niet meer actief

op je test van gisteren zie ik wel wat, maar vind het nog wel erg licht voor 4 dagen overtijd.

8. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey

Ik zou als jou was over 2dagen digitale test doen veel duidelijker.
    Zwanger of nietzwanger geen gedoe met lijntjes.
    Mijn1e zwangerschap was 1week na over tijd heel licht streepje 2dagen later digitaal gedaan stond op zwanger 2-3 veel makkelijker en duidelijker.

Suc6
    Xx

9. lovely2be

lovely2be Actief lid

29 sep 2014
    212
    0
    0
    Verzorgende
    Almere
    Zie het ook hoop dat ie mooi oploopt

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier ben ik het mee eens ik denk een indroogstreep, vind hem niet zo duidelijk en de controlestreep is al paars dus deze foto is niet net genomen na de test gedaan te hebben aflezen moet dus binnen 10 minuten daarna is de test niet meer geldig

succes ik hoop natuurlijk wel dat hij positief gaat worden maar voor nu zeg ik negatief

11. mxm

mxm Niet meer actief

Ik heb nu een clearblue plus en een met of je zwanger bent, en dan hoeveel weken. Nu heb ik wel ergens gelezen, en wat filmpjes op YT gezien van mensen die dik positieve testen hadden en op de digitale CB "niet zwanger" waren...

12. mxm

mxm Niet meer actief

Kan ik beter nog eerst dan de kridvat2v5 doen? Of

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    de digi met weken is wel gevoelig, maar asociaal duur. die zou ik echt voor de fun op het laatst doen als je niet meer twijfelt. ik zou die van 2v5 doen

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Cb met wekenindicator is idd gevoelig dus dat verhaal klopt niet. Als je een dikke streep hebt ben je zwanger en dan zal die tes dat ook zeggen.

Zoals ik al zei, doe eerst die kruidvat, kijk of je een duidelijke streep gaat krijgen en doe dan pas die cb. Zonde van zo'n dure test als die toch niet zwanger gaat zeggen

15. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    hoe oud ben je?

16. mxm

mxm Niet meer actief

Oke dan doe ik dinsdagochtend weer de kruidvat2v5 testen, en misschien woensdag de 2e? Als je ze alle 2 in de ochtend doet, zouden ze hetzelfde "uitslaan" denk ik? Bedankt meiden voor jullie berichten!

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Je bedoelt 2 testen achter elkaar? Dat heeft geen zin....

18. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Waarom niet gewoon vandaag een test? Je denkt al iets te zien op je test. Dan zou dat er vandaag toch nog steeds moeten staan en misschien zelfs duidelijker moeten zijn?

Knap hoor, als je tot dinsdag kan wachten. Maar ik snap het niet ;)

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    :(:( Welke toegevoegde waarde heeft het om haar leeftijd te vragen?

20. Sam2012

Sam2012 Lid

23 nov 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken je foto's helemaal! Heb echt precies hetzelfde resultaat nu 3 dagen overtijd net clear blue test gedaan... Helaas was er op deze niks te zien

Deel Deze Pagina