Klop idd wat je ziet. Denk dat foto niet niet vlak na het testen is genomen. Controlestreep is al richting paars dus 2e lichte streep kan niet meer roze zijn.
Waarom de clear blue plus? Als je dus zwanger bent dan ben je nog heel erg pril zwanger en dan kan het zijn dat je geen + te zien krijgt nog. Onthoudt dan een pennenstreep geen positieve uitslag is,als je die mocht krijgen. Wat ik super testen vind zijn de digitale. Daar staat gewoon luid en duidelijk wel of niet zwanger en bij zwanger dus ook de aantal weken. Die heb ik ook pas gedaan en ik vind het zo fijn dat je geen streepjes hebt waar je aan twijfelt. Maar als jij zwanger bent en je test nog zo ontzettend licht dan zou ik even wachten met de duurdere testen want die zijn wat minder gevoelig en het is zo zonde als je steeds testen gaat kopen waar je gewoon nog geen echte duidelijkheid van krijgt. Dat vind ik dan he...
Plustesten zijn lastig af te lezen. Mijn mening dus. Er verschijnt al gauw een pennestreep op die krengen waardoor je denkt dat die positief is. Ik zou in de lunchpauze gauw ff naar een drogist gaan en een CB Digitaal met wekenindicator kopen. Duidelijkheid in tekst ipv streepjes!
plustesten echt niet doen idd... heb nog nooit een keer GEEN duidelijke pennestreep gehad. erg verwarrend/hoopgevend. kruidvat 2 voor 5 of action. daar zweer ik bij
Heey Ik zou als jou was over 2dagen digitale test doen veel duidelijker. Zwanger of nietzwanger geen gedoe met lijntjes. Mijn1e zwangerschap was 1week na over tijd heel licht streepje 2dagen later digitaal gedaan stond op zwanger 2-3 veel makkelijker en duidelijker. Suc6 Xx
hier ben ik het mee eens ik denk een indroogstreep, vind hem niet zo duidelijk en de controlestreep is al paars dus deze foto is niet net genomen na de test gedaan te hebben aflezen moet dus binnen 10 minuten daarna is de test niet meer geldig succes ik hoop natuurlijk wel dat hij positief gaat worden maar voor nu zeg ik negatief
Ik heb nu een clearblue plus en een met of je zwanger bent, en dan hoeveel weken. Nu heb ik wel ergens gelezen, en wat filmpjes op YT gezien van mensen die dik positieve testen hadden en op de digitale CB "niet zwanger" waren...
de digi met weken is wel gevoelig, maar asociaal duur. die zou ik echt voor de fun op het laatst doen als je niet meer twijfelt. ik zou die van 2v5 doen
Cb met wekenindicator is idd gevoelig dus dat verhaal klopt niet. Als je een dikke streep hebt ben je zwanger en dan zal die tes dat ook zeggen. Zoals ik al zei, doe eerst die kruidvat, kijk of je een duidelijke streep gaat krijgen en doe dan pas die cb. Zonde van zo'n dure test als die toch niet zwanger gaat zeggen
Oke dan doe ik dinsdagochtend weer de kruidvat2v5 testen, en misschien woensdag de 2e? Als je ze alle 2 in de ochtend doet, zouden ze hetzelfde "uitslaan" denk ik? Bedankt meiden voor jullie berichten!
Waarom niet gewoon vandaag een test? Je denkt al iets te zien op je test. Dan zou dat er vandaag toch nog steeds moeten staan en misschien zelfs duidelijker moeten zijn? Knap hoor, als je tot dinsdag kan wachten. Maar ik snap het niet
Ik herken je foto's helemaal! Heb echt precies hetzelfde resultaat nu 3 dagen overtijd net clear blue test gedaan... Helaas was er op deze niks te zien