De digitale CB, waar alleen zwanger of niet zwanger komt te staan, heeft meer HCG nodig om positief te reageren. Dit in tegenstelling tot die met wekenindicator en een plusje. Dus dat zou daarmee te maken kunnen hebben
Foto van je test? En was je nu al overtijd of waar zit je nu in je cyclus? Je eerste foto was van 20 november. Als deze test van vandaag niet donkerder is, dan denk ik dat de kans klein is op een (goede) zwangerschap. Doe anders toch eens de duurdere CB Digitaal. Vooral als je al overtijd bent, kun je deze prima doen. De CB Digitaal met wekenindicator schijnt net zo gevoelig te zijn als de Kruidvat 2 voor 5 euro.
Ik vrees dat je je erbij moet neerleggen dat het deze ronde waarschijnlijk niet gelukt is. Ik zie helaas niks op je foto's... maar goed, ik kan het ook mis hebben natuurlijk
Ik zie toch elke keer wel wat.. maar ik vrees dat hij donkerder had moeten zijn. Hoeveel dagen na je ei zit je? CB digital moet je nog niet doen, die zal met zo'n streepje negatief aangeven. Probeer eens een cb plus test
Ik zie inderdaad wel vaag wat, maar had inmiddels al donkerder moeten zijn lijkt mij. En kan niet zeggen dat hij roze is
1e test: vorige week dinsdag 2e test: vorige week vrijdag Daarna dacht ik echt: dit word hem he, door de 2e test. 3e en 4e test gister gedaan, en weer bijna niets te zien.. Ik snap niet dat dan de 2e test dat lijntje echt binnen de tijd aangegeven heeft..
Sorry maar in mijn ogen zijn dit echt allemaal indrogers... En is de test nooit "positief" geweest. Ben hier ook al lerende achter gekomen. En vooral ervaring met dit soort testen. Anders was ik iedere maand zwanger met deze strepen. Sommige hebben dat. Vervelend dat het zo verwarrend voelt voor je. Huisarts of bloedonderzoek verwacht ik ook slechts een bevestiging van wat je al weet .... Negatief. Als je het nodig vindt voor je eigen gevoel van loslaten moet je het zeker doen natuurlijk
Ik heb mijn scherm ff gekanteld en ik zie hem!! Je zou hem nog ff in negatief kunnen zetten, is het duidelijker