Zwanger ja of nee? :) help me!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mxm, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Niet meer actief

Ik ga er ook maar van uit dat het niet zo is, dankjewel dames voor al jullie reacties.. We blijven natuurlijk proberen!

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Succes meid!

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Succes mxm!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Succes ts, hoop dat je gauw een mooie duidelijke positieve test in handen hebt,

5. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Jammer ts. Veel succes. Hopelijk heb je snel een echt positieve test in handen

6. mxm

mxm Niet meer actief

Ik hoop het ook! Nu alleen wel echt soort menstruatiekrampen wat ik ook heb als ik ongesteld ben, en dat moet ik over ongeveer pas twee weken worden. Gister/eergister ook steekjes gehad in me onderbuik, eerst aan de linkerkant toen aan de rechterkant. Nog nooit gehad! En dit gevoel van menstruatiepijn ook niet, en zeker niet zo lang voordat ik ongesteld moet worden... Raar...

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helemaal niet raar. Klinkt als een eisprong. Temeer je zegt over 2 weken ongesteld te moeten worden!

Die steekjes zijn het groeien van je follikels voorafgaand aan een eisprong.

Ik zou aan de bak gaan als ik je was en dan over 2 weken kun je een zwangerschapstest doen!

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als je op 20 november 3 dagen overtijd bent,hoe kun je dan nu over twee weken ongesteld moeten worden?Ik begrijp het ff niet geloof ik....

9. mxm

mxm Niet meer actief

Waarom niet? Normaal gesproken werd ik dan 17 november ongesteld en dan 3 weken later lijkt me logisch?

10. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Meestal is het 4 weken later (bij een cyclus van 28 dagen...)

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wat heeft dat er nou mee te maken? Als ze 29 is is ie niet positief en als ze 30 is wel? :D Zoiets?

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja, klinkt idd als je eisprong die eraan zit te komen... Dat verklaart ook de vage streepjes op je zwangerschapstesten, die reageren op je lh piek.

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Lijkt mij niet logisch...ten eerste ben je toen toch niet ongesteld geweest?Ben je dat nu wel?ik begrijp er echt niks van.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wellicht gaat ze er vanuit een cyclus over te slaan?

TS: ik denk dat je gewoon een lange cyclus hebt en dat je NU rond je eisprong zit.

Misschien heb ik het gemist, maar hoe lang ben je gestopt met de pil?
    Hoe lang duurden je laatste cyclussen?

15. mxm

mxm Niet meer actief

Hallo dames, tijdje geleden dat ik hier weer geweest ben. Ik snap even helemaal niks meer van me cyclus... Ik ben 21 oktober ongesteld geweest, daarna volgens mij toch 13 november ongesteld, en deze maand 17 december.. Volgens mij is me cyclus helemaal door de war.. Kan dat kloppen? Ik werd dan woensdag de 17e ongesteld, en moest vrijdags alweer beginnen met de pil..

16. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Ik snap er weinig van... Je bent in november toch helemaal niet ongesteld geweest?

En je bent dus aan de pil???

Maar als je aan de pil bent, wil je dus niet zwanger raken en zit je volgens mij niet op het juiste forum...

17. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Dit en je laatste reactie... Je bent aan de pil?:(

Weet de andere partij ook dat jullie het aan het 'proberen' zijn?

18. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    ???????? Ik begrijp er echt helemaal geen drol meer van, haha... Eerst ben je 3 dagen overtijd, vervolgens schrijf je dat je over 2 weken ongesteld moet worden en net lees ik dat je aan de pil bent??? Schiet mij maar lek ;)

19. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Weet de andere partij ook dat jullie het aan het 'proberen' zijn?[/QUOTE]
    😂
    Nee dat wordt een leuke kerstverrassing

20. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Als het serieus zo is dat zij probeerd zwanger te raken en hij niet up to date is, is dat in en in triest. Kan me er echt kwaad om maken (ook zonder hormonen ;)).

Ik ben serieus ongepland zwanger en had mijn kindje al de stress in de eerste periode echt willen besparen...

Deel Deze Pagina