Hoi dames, Ik heb net zojuist opnieuw positief getest maar voel me nogal vreemd. Ik ben blij en angstig tegelijk aangezien de vorige zwangerschap in een mk is geëindigd met 5 weken. Ik had wel wat kwaaltjes zoals misselijkheid en een ijzersmaak in mijn mond en dacht waag eens een test om het uit te sluiten omdat we maar 1x geklust hadden tijdens ei maar dit was een Lucky shot... Nog steeds vol ongeloof en kan alleen maar hopen dat deze keer alles goed mag blijven gaan. Ondanks mijn angst wil ik jullie toch mijn testje showen...
Angst begrijp ik helemaal na een mk. Garantie heb je bij een positieve test nooit! Maar een feit is er. Je bent nu zwanger en ik hoop dat dit kleintje en enorme plakker is!
Gefeliciteerd! Ik begrijp je angst, ik kon totaal niet blij zijn bij mijn tweede zwangerschap. Terecht bleek helaas, weer een MK. Helaas kan niemand je garanties geven en kun je alleen maar vertrouwen hebben. Ik hoop voor je dat dit een mooie plakbeeb is!
Gefeliciteerd!!! En heel logisch dat je bang bent.. zorgeloos zwanger zit er niet meer in na een MK denk ik. Hoop op een plakbeeb!
Ohh daenerys wat heerlijk nieuws Probeer vertrouwen te hebben dat het deze keer wel goed gaat! Gefeliciteerd!
Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties. Ik hoop inderdaad dat het deze keer een plakbeeb zal zijn. We wachten ondertussen rustig af en probeer maar te genieten ervan.
Allereerst van harte gefeliciteerd!! Ik herken je gevoel. Na een ma in januari was ik ook direct weer zwanger en dat vond ik zo vreselijk eng! Garanties heb je nooit maar de kans op een goeie zwangerschap is groter dan dat het mis gaat. Onbezorgd zwanger zijn zal nooit meer lukken naar zo'n ervaring, maar het vertrouwen komt langzaam weer een beetje! En idd probeer een beetje te genieten!
He meid, Allereerst gefeliciteerd! Heel herkenbaar, de angst en blijdschap tegelijk. Heb vandaag ook weer positief getest en vind dat ook ontzettend spannend. Probeer te genieten, we hebben helaas niet in de hand of het goed of fout gaat.
Hey meiden dankjewel voor jullie lieve reacties! Liana jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid, hoop dat bij jou ook alles goed zal blijven gaan!! We lopen ook bijna tegelijk, volgens mijn berekening ben ik 3+6. Dat worden dus augustus kindjes.
Ja, idd wat leuk! Ik sta voor nu op 1 september (mijn verjaardag). Maar dikke kans dat dat verandert naar ergens in augustus. Ik zie dat je ook in de tweede ronde na miskraam zwanger bent geworden. Ik duim op een plakkertje voor je!
Ja precies Liana we lopen echt precies hetzelfde. Had het echt niet verwacht deze ronde en was er eigenlijk al vanuit gegaan dat het langer ging duren, maar niks is minder waar! Ooh spannend zeg op je verjaardag maar indd zou goed kunnen dat het augustus word maar dan heb je een leuk verjaardagscadeau. Ik hoop voor ons beiden dat het deze keer wel goed zal blijven gaan! Ik voel me nu wel al duidelijk zwangerder als vorige keer dus ik hoop op het beste, en jij?
Mooi kerstcadeau, gefeliciteerd!! Probeer er toch maar lekker van te genieten, al begrijp ik je angst helemaal.