Hallo, ik zit met een vraag. Ik ben een jongen en ben ongeveer 2.5 maand geleden met een vriendin van me naar bed geweest. Ze trok me eerst wat af (sorry dat ik zo uitleg maargoed,) vervolgens ben ik ongeveer 10 seconden in haar geweest, en daarna gestopt omdat ik het toch niet echt vertrouwde. Ze slikt namelijk wel de pil maar zegt deze weleens te vergeten.Weet niet precies welke pil ze vergeten was maar de sex was rond de eisprong.Nu is ze al wel 2x ongesteld geworden hierna maar ik zit toch een beetje in spanning. Nu is mijn vraag kan ze toch zwanger zijn?
Hey bedankt voor je reactie,Ja, je hoort en leest veel van die verhalen op internet enzo van ongesteld worden van voorvocht en zwanger zijn en toch ongesteld worden door pilgebruik dat ik me toch een beetje zorgen maak...
Je kan wel degelijk zwanger raken van voorvocht (hoewel die kans wel veel kleiner is, dan als de man in de vrouw klaar komt). Als ze ondanks het slikken van de pil en haar ongesteldheid zwangerschapsklachten heeft dan is het verstandig een test te doen (er zijn al goedkope testen van 5 euro (kruidvat), heeft ze geen zwangerschapklachten dan is ze niet zwanger. Als je het niet helemaal vertrouwd zou het voor jezelf het zekerste zijn toch een condoom te gebruiken of regelmatig aan je vriendin vragen of ze de pil niet is vergeten, 1 vergeten pil betekend al geen 100% zekerheid.