ach ik kijk het morgen nog aan en anders ga ik nog een test van het kruidvat halen als ik nog niet ongi ben dan maar het lullige is voel me zwanger grote borsten ,misselijk veel hoofdpijn maar ja afwachten maar
hey droppie, maak je niet al te druk als je van de week een positieve test in handen had dan moet het wel heel raar lopen wil het hormoon nu al weg zijn. de ene test is gewoon gevoeliger als de andere. clearblue en predictor zijn beiden niet heel gevoelig, kruidvat hoor ik vaker positieve geluiden over. haal van de week gewoon een eigen merk drogist en doe de test nog een keer. misschien had je net teveel gedornken ofzo. alles kan meid. ik duim nog even door voor je
clearbleu staat er net als zijn broertje of zusje clearvieuw en predictor, om bekend, dat het zekerheidshalve juist later positief test in tegenstelling tot vele andere merken die vaker eerder al hcg waarnemen... jammer dat je een "dure"test hebt gekocht meid maar ja tis niet anders, maar ja zoals je op het topic van wel of niet positief kunt lezen zie je dat er nogal verschil inzit wat het testen betreft de 1 negatief terwijl de ander positief is... ik zit ook nog steeds in onzekerheid en heb pas zekerheid als de uitslag van het bloedonderzoek er is.... en daarbij, ik weet niet of je nu getest hebt met je (opgevangen) ochtendurine of dat je nu net opnieuw geplast hebt en toen getest want dan kun je er bijna de donder op zeggen dat cb zeer waarschijnlijk negatief aangeeft omdat je ochtend urine het meest geconcentreerd is... ik kan niet anders adviseren om toch een ander merk te kopen of langs de ha te gaan, die hebben meestal testen liggen die vaak toch ook al iets eerder hcg waarnemen? of als je toch positief en negatief blijft testen naar je ha te gaan om te vragen of ze je bloed wil trekken? succes
Ik heb juist vaak negatieve berichten gehoord over de kruidvat testen. Omdat die regelmatig positief aangeven en dan later toch helemaal niet zwanger blijkt te zijn. Hoewel ik dat natuurlijk vreemd vind want een test kan alleen maar positief aangeven wanneer er HCG in je bloed zit. Een andere reden die ik daarvoor kan bedenken is dat de testen van kruidvat gewoon heel gevoelig zijn en dus al vaak voor je NOD positief testen. Alleen het risico voor je NOD te testen is natuurlijk de kans dat het altijd nog mis kan gaan met een eventuele innesteling en dus het vruchtje alsnog afgestoten wordt en dus later toch niet zwanger blijkt te zijn. Daarom geven ook alle testen het advies om NA je NOD te testen. En das dus niet voor niets. Probeer het morgen gewoon nog es met ochtend urine. Je bent nu immers overtijd Hoop dat je met een mooi positief testje terug komt. Ik duim voor je. Liefs, Gerrina
tja gerinna, over de kruitvat testen kan ik zelf niks negatiefs zeggen, behalve dan dan ze bij mij destijds ontzettend licht waren ondanks dat ik toendertijd al ruim 6 wkn zwanger was....bij de kleine meid heb ik er na een week nog een tegenaan gegooid omdat het me leuk leek om die ook te bewaren voor later maar ook die was toen ontzettend licht...net zo licht als die streepjes op de foto in mijn album... denk dat de negatieve verhalen misschien de lucht in zijn gegaan van meiden die misschien voor hun nod positief hebben getest maar alsnog gewoon ongesteld werden en als je beseft dat dat in 33% van de gevallen zo is( toevallig vanmiddag ergens gelezen dat 33% wel bevrucht wordt maar dat het afgestoten wordt en menstruatie volgt) dan is het natuurlijk wel een bittere pil als je dat overkomt...en ja dan zijn de verhalen daaromtrent ook niet van de lucht... gewoon morgenochtend nog een keer je urine opvangen, en dan met een ander (huismerk?) testen meid...
Hoi ik sluit me even aan... Hoe moet je nu stress voorkomen als je dit soort dingen meemaakt, zou er kei onzeker van worden! ben heel benieuwd ik duim voor je! [-o< Liefs
hoi droppie, ik zou toch nog een test halen an nog een keer testen, en anders naar de ha gaan. Ik hoop dat je toch positief nieuws krijgt. Ga heel hard voor je duimen. liefs essiee
morgen ga ik nog een kruidvat test halen en dan kijken en anders bel ik de ha idd even bedankt ik hoop echt dat die test positief is
wel eerst je 1e urine opvangen he anders heb je straks nog grote kans ook dat ie negatief is terwijl ie positief zou zijn geweest... heel veel succes meid ik duim mijn duimen eraf voor je