test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ilo30, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    Ik kon me niet inhouden!
    Zaterdag heb ik mijn NOD, maar heb vandaag al getest met sensitest test die je 4 dagen voor NOD kunt doen. Veel te vroeg dus!;) (kon niet meer wachten)

de test was ook negatief, maar heeft er iemand zo vroeg al eens een positieve test gehad?
    Voel me zo stom, teleurgesteld, maar zegt het al wel iets??

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee hoor, volgens mij heb je echt te vroeg getest, dus ik zou het over een dag of 4 nog eens proberen als het niet lukt om te wachten tot je nod! Ik had 4 dagen voor nod een KNAL test :D Terwijl de dag ervoor er niet eens een licht lijntje te zien was!

3. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    dus een verschil van 1 dag? waarin eerst niets te zien en een dag erna een posi test??
    dus er is nog hoop?

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja echt waar, ik vond het zelf ook bizar, heb toen wel 4 testen gedaan haha :)
    Ik zou echt nog even afwachten hoor, 6 dagen voor nod is gewoon echt te lang, zelfs voor een sensitest!

5. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    thanks foxter voor je reacties!
    ik hoop echt dat het bij mij hetzelfde gaat als bij jou!
    Ik weet niet of ik nog 4 dagen kan wachten, maar ik ga morgen niet testen!!
    stomme ik...

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'ovulatie en zwangerschapstesten'

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb 4 dagen voor nod positief getest maar dat hoeft zeker niet te betekenen dat dat bij iedereen gebeurd. De een maakt sneller hcg aan als de ander. Over 2 dagen zal je hcg hoger zijn als je idd zwanger bent. Dan gewoon weer testen! succes!

Deel Deze Pagina