Hoi, Helaas is mijn suiker niet onder controle te krijgen met me dieet en moest ik vandaag naar het ziekenhuis om injectienaalden op te halen en insuline. Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft? En hoe het met hun geboren of ongeboren kindje gaat sinds insuline injecteren. Maak me zorgen of het impact heeft op me ongeboren zoontje. Alvast bedankt Groetjes menneke
Hoi! Ik ben in mijn vorige zwangerschap met 16weken begonnen met insuline (diabetes type 2) Ik werd 2 weken eerder ingeleid omdat ik kans had op een grote baby uiteindelijk geboren met 38 weken 3450gr dus dat viel wel mee Na de geboorte is hij 3x geprikt of zijn suikerwaardes goed waren en dat was zo. Nu word hij in November 3 jaar en hij heeft nergens last van! Insuline is een 'natuur' middel dus ik zou niet zo;n zorgen maken als ik jou was. Het is alleen niet prettig voor jou! En van insuline heb je sneller kans om aan te komen.. Succes!
Insuline heeft geen impact op je kindje. Dat is uit en te na bewezen. Verder was ik ook erg verdrietig toen ik aan de insuline moest, maar het bleek een zegen! Veel relaxter. Nu kun je wat doen aan een te hoge waarde. Dus veel meer ontspannen eten.
Dank je wel voor jullie antwoorden dames geeft me meer rust. Vanmorgen was idd me suiker voor 't eerst zoals hij hoorde te zijn hopen dat dit zo blijft