Ja, ik heb ze ook gebruikt vorige ronde toen helaas wel een vroege miskraam met 5 weken. Maar ik heb nooit met middagurine getest.
Ohh dat is klote een miskraam. ja ik heb gehoord als je over tijd bent maakt het niet veel uit of je met ochtend of miiddag urine doet testen vandaar dat ik vanmiddag zo iets had van ik ga gewoon testen. en aangezien dat hele lichte streepje... vind ik het nu wel erg spannend hihi
Dit zijn de zwangerschaps testen van de action. Zullen waarschijnlijk ook minder gevoelig zijn als bv die van de Kruidvat
Hi! Nee heb niet getest, ik veronderstel dat het voor mij deze maand nog geen feest is Ben wel maar 3 dagen ongesteld geweest en maar 1 dag hevig ipv 5 dagen en 3 dagen hevig ... Dus toch een beetje een raar gevoel.. Maar we gaan verder met goede moed naar volgende ronde
Ik had de foto door gestuurd naar mijn verloskundige op die test zag ze geen streep. Maar omdat ik voor mijn gevoel het gevoel had dat ik zwanger ben en dus wounik het zeker weten en de test vanbde Kruidvat gaf meteen 2 duidelijke streepjes aan. Ik verwacht dat ik nu ongeveer 4 weekjes zwanger ben. Over 3 weken ga ik de eerste echo krijgen en over 4 weken intake gesprek met me oude verloskundige Op dit moment kan ik het zelf nog niet echt geloven vind het wel dat het erg snel is gegaan nu haha. Maar zodra je de echo krijgt ennje ziet dat hartje kloppen dan geloof je het in één keer wel haha. Op naar een gezondere levensstijl en dat het wondertje maar goed doet groeien in mijn buik. Bedankt allemaal voor de reacties. Ben er beetje helemaal onderste boven van hihi