Hallo meiden, ik sta even perplex! Ik was me net aan het omkleden en merkte toen dat ik erg last van mn borsten had. Ik ging er even overheen en het voelde wat opgezet. Ik ging dit vevolgens bekijken in de spiegel en zag toen bij mn linkerborst een wit stipje zitten! Toen ik er in kneep kwam er een hele druppel! Daarna niets meer?! Héél erg raar, ik ben namelijk nog ongesteld, dus zwanger zijn is bijna onmogelijk?! Wat kan dit wel zijn? Liefs Romy
Geen idee wat t is, maar ik heb t ook sinds twee weken! Was me al precies t zelfde aan t afvragen, gevoelige borsten, lijken ook wat dikker en gevoeliger dan normaal, maar ben ook gewoon ongi geworden... Heb dit ook wel een paar keer per dag! Wij zitten nu in ronde 3, ben begin maart gestopt met de pil, misschien dat t daar nog een uitwerking van is...
Dit heb ik ook een keer gehad! Maar dan uit beide borsten.. Ben hiervoor toen naar de ha geweest, en dat waren gewoon de hormonen! Niks om je druk over te maken dus.. Ik was ook niet zwanger toen, had daar niks mee te maken zei hij.....
Ohw nu niks meer... Kan geen kwaad. Ik had het geloof ik een hele dag of wat langer zelfs , vandaar dat ik naar de ha was geweest
Hoi meiden, Ook ik heb dit twee maal tijdens een cyclus gehad en was niet zwanger. Je lichaam gaat door allerlei hormonale achtbanen lijkt het soms en dit gaat gepaard met verschillende 'kwaaltjes'. Dit kan dus één van die kwalen zijn (bij mij in ieder geval wel) Heb het gelukkig niet elke cyclus en meestal 's nachts. Word je lekker wakker met een vochtig shirtje
Oke, ik ben dus niet de enige! 'Grappig' dat er meer last van hebben. Ik heb intussen ook even gegoogeld, maar ik denk ook dat het zo zoveel kwaad kan en dat het waarschijnlijk mn hormoontjes zijn! Thnx anyway!