Zwanger: Ja of Nee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door janneke27, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik zie wel een licht streepje! succes!

2. janneke27

janneke27 Lid

1 mei 2008
    52
    0
    0
    Vandaag bij de dokter geweest voor een test en deze was helaas ook negatief. Ik moest over drie dagen weer een test doen en dan ben ik inmiddels wel al zeven dagen overtijd! Hopelijk wordt hij nog positief!

Dokter zei wel: "Je bent ook nog maar vijf dagen overtijd".

Is er misschien iemand die dit ook mee heeft gemaakt en is er nog een kans dat ik zwanger ben?

Groetjes van Steffan en Janneke.

3. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    ik was 7 dagen overtijd en ben toen helaas ongesteld geworden.
    Maar goed dat hoef niet te betekenen dat dat jou ook gebeurd.
    Ik hoop het niet voor je.
    Laat je weten hoe het verder verloopt?

4. janneke27

janneke27 Lid

1 mei 2008
    52
    0
    0
    Update:

Ben nog steeds niet ongi (6 dagen overtijd) en testen zijn nog steeds negatief. :(

Groetjes Steffan en Janneke.

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Balen dat jullie nog steeds niet meer weten.
    Succes verder!

6. janneke27

janneke27 Lid

1 mei 2008
    52
    0
    0
    We gaan Donderdag ochtend naar de dokter voor een bloedtest.
    Jullie horen het van ons.
    Ik ben 6 dagen over tijd...
    Weet iemand hoelang het duurt voor dat je de uitslag hebt van de bloedtest?
    willen jullie dat laten weten.

groetjes van ons

7. balen van de negatieve test.. meestal krijg je dan diezelfde avond nog de uitslag van je bloedtest...

8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi Janneke,

Wat spannend allemaal! Ben erg benieuwd wat eruit komt als je bloed gaat laten prikken! Hoe lang na je NOD is het eigenlijk het beste om een test te doen? Heb daar nog niet zoveel kaas van gegeten!
    Heel veel succes en sterkte met wachten! Hou je ons op de hoogte?

X Esther

9. janneke27

janneke27 Lid

1 mei 2008
    52
    0
    0
    Hey,

Je zou nadat je 1 dag over tijd bent een test kunnen doen staat er in de bijsluiter van de zwangerschapstest..maar lees veel op internet dat dat niet bij iedereen het geval is en dat het soms langer duurt voordat je test positief is.
    echt spannend om naar de dokter te gaan donderdag :)
    En zijn er ook mensen die hetzelfde als mij hebben gehad?dat de test negatief is na 6 dagen over tijd?en dat later wel de zwangerschapstest positief was?
    We horen het graag!

Groetjes van ons

10. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Is je cyclus wel altijd regelmatig geweest? En hoe lang ben je al gestopt met de pil? > misschien is het ontpillen?
    Het schijnt dat je soms ook een eisprong overslaat zeg maar. Ik wil je niet al te veel ontmoedigen, maar na 6 dagen overtijd en een negatieve betekent vaak (dus ook niet altijd!) dat je toch niet zwanger bent. Maar er zijn ook meiden die laat positief testen! Ook door stress of ziekte kan je ongi wat later komen...

11. janneke27

janneke27 Lid

1 mei 2008
    52
    0
    0
    Hey,

Ik slik al 2 jaar de pil niet meer omdat we zanger willen worden..
    heb vorig jaar een miskraam gehad na 11 weken :cry:
    maar ik ben nu altijd precies op tijd ongesteld en nu ben ik al 6 dagen te laat!
    En we hebben nu deze maand ook de ovulatie test gebruikt en ik ben nu al 6 dagen over tijd.
    Dus we denken echt dat ik zwanger ben.
    We houden jullie op de hoogte.

Groetjes van ons

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he janneke

ik hoop het voor jullie, maar ik zie ook geen streepje helaas. ik ben ook al eens een week overtijd geweest en werd ook gewoon ongi.
    ik hoop voor jullie dat je dat niet word
    heel veel sterkte en geduldig blijven!

liefs annelies

13. janneke27

janneke27 Lid

1 mei 2008
    52
    0
    0
    Hey,

Ik ben nu 7 dagen over tijd...
    Ik zou eigenlijk donderdag naar de dokter gaan maar dat word nu vrijdag om 8:00 voor een bloedtest.
    want de dokter had donderdag een begrafenis.
    Moeten we nog een dag langer wachten om naar de dokter te gaan.
    Hopelijk horen we dezelfde dag nog de uitslag :D

Groetjes Van ons

14. das wel balen want als ze dan savonds niet de uitslag hebben moet je een heel weekend wachten... hopelijk is t raak meis!

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi Janneke,

Moet je nog een dag langer wachten?! Heb je ondertussen thuis nog wel een test gedaan of doe je dat niet meer en wacht je af tot vrijdag? Ik hoop idd voor je dat je dan ook vrijdag de uitslag krijgt en dat je niet hoeft te wachten tot na het weekend!
    Hier is alles oke! Deze week lekker vakantie en dan mag ik volgende week dinsdag weer aan het werk. Dan ga ik ook meteen de nachtdienst in! Ook heb ik volgende week mijn NOD. Ik vind het reuze spannend. Ik heb werkelijk waar nergens last van, dus ik denk dat de kans maar klein is dat ik zwanger ben! Maar ik blijf hoop houden!

X Esther

16. janneke27

janneke27 Lid

1 mei 2008
    52
    0
    0
    Hey,

We hebben geen test meer gedaan..we wachten tot vrijdag dan gaan we naar de dokter.
    dan hopen we dat we dezelfde dag nog de uitslag hebben van de bloedtest.
    Jullie horen het van ons.

Groetjes van ons

17. hoii
    en weet je al meer? of ben je al ongesteld geworden?

18. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik was 6 dagen overtijd toen ik pas posi teste. Had al een bloedtest gehad met 2 dagen overtijd en een gewone test met 4 dagen overtijd allebij negatief. dus alles is mogelijk.

19. janneke27

janneke27 Lid

1 mei 2008
    52
    0
    0
    Hey,

We zijn vanmorgen naar de dokter geweest en hij zegt dat hij een echo wil maken van mijn buik.
    Hij wil even weten hoe het zit omdat ik al 2 weken over tijd ben en ik heb in 2 jaar tijd 2 miskramen achter de rug :(
    Ik ben ieder geval helaas niet zwanger!maar ik moet donderdag voor een echo naar het ziekenhuis om 14:30.
    Want et klopt niet dat ik al 2 weken over tijd ben dus wil hij via een echo even kijken.
    Jullie horen het van ons

Groetjes van ons

20. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi Janneke,

Wat jammer dat je niet zwanger bent! Dat zal wel een tegenvaller zijn geweest?! Maar nu ga je ook weer een spannende tijd tegemoet dan, omdat ze gaan onderzoeken hoe het komt dat je al zolang nu niet ongi wordt?! Veel succes en sterkte hiermee!

X Esther

Deel Deze Pagina