Hey Esther, het is zeker jammer dat ik niet zwanger ben we willen dit jaar nog zwanger worden en we weten zeker dat dat gaat lukken. We hopen nu op een beetje geluk na 2 miskramen. Jullie horen donderdag hoe de echo was ok. Groetjes van ons
Hoi Janneke, Kan me voorstellen dat je dit jaar heel graag zwanger wil worden! Ik wist niet dat je al 2 miskramen hebt gehad. Is dat al lang geleden? Ja zo draagt iedereen dingen met zich mee! Ik ben benieuwd wat er uit de echo gaat komen! Fijn dat je ons op de hoogte wil houden. X Esther
Hey, De eerste miskraam was na 6 weken en dat was in november 2006. En de tweede miskraam was na 11 weken en tijden die miskraam kwam het vruchtje niet ik bleef maar bloeden...en toen werd ik gecurriteerd in het ziekenhuis en hebben hun het vruchtje weggehaald En dat was in April 2007. maar we zijn benieuwd wat er uit die echo komt donderdag. Groetjes van ons
Hey, We zijn gister naar het ziekenhuis voor de echo geweest. Die vrouw die de echo maakte mocht niks over de echo zeggen omdat de radioloog naar de echo gaat kijken. Aanstaande donderdag horen we de uitslag van de huisarts. We dachten gister wel wat te horen..maar we moeten weer wachten... Donderdag gelukkig de uitslag. Groetjes van ons
Goh Janneke en dan weet je nog niks. Jammer dat er iedere keer een week overheen moet gaan voor je iets meer weet. Succes met wachten. Laat je ons de uitslag nog weten? X Esther
Hey, Ja tuurlijk laat ik jullie de uitslag weten Aanstaande donderdag krijgen we de uitslag. En hopelijk worden we snel een keertje zwanger We houden jullie op de hoogte. Groetjes van ons
Hoi Janneke. Ik zat helemaal mee te leven met je berichten. Wat een spanning allemaal zeg. Wat akelig dat je zo moet wachten op alle testen en uitslagen. Hopelijk is er niets aan het handje en ben je super gezond. Ik duim voor een goede en volledige zwangerschap voor jou en je man/vriend! Nu is het jullie tijd, ik zal de ooievaar sturen Sterkte en tot horens. Groetjes Ellen