Deze maand ben ik begonnen met ovu-testen. Tot nu toe kom ik er niet echt wijs uit. Heb nog steeds geen positieve test gehad en iedere dag verschilt de uitkomst een beetje. De ene dag verschijnt er helemaal geen testlijn, de andere dag heel lichtjes (wat betekent dat er nog geen lh-piek is). Ik had verwacht (en dat heb ik hier ook wel eens bij mensen in het album gezien) dat het teststreepje iedere dag wat donkerder wordt tot de lh-piek. De controlestreep verschijnt wel altijd, dus ik heb de test goed uitgevoerd. Betekent dit dat ik me zorgen moet gaan maken en evt al naar de huisarts moet gaan? Ik ben in januari gestopt met de pil en tot nu toe best regelmatige cyclussen. Bedankt voor het meedenken!
hey meis je zit pas op dag 14 dus geen tijd voor zorgen die van mij werd vorige maand ook pas op de 18e dag positief kijk maar in mn album daar staan mn testen dus test nog maar even lekker een paar dagen door hij komt echt wel Suc-6
Hoi! Maar bij jou wordt het streepje iedere dag wat donkerder, dat is bij mij helemaal niet. Gisteravond bijvoorbeeld geen teststreepje, terwijl ik hem eergister wel zag. Bij jou zie je duidelijk een stijgende lijn erin, snappie?
ja dat snap ik maar dat is bij iedereen anders ik heb ook bij veel meiden gezien dat ze testen de eerste dagen helemaal niks, dan ineens een posit test en daarna weer helemaal niks bij mij komt het omdat mijn lichaam altijd veel lh aanmaakt de een heeft dat wel en de ander niet dus niks om je zorgen over te maken gewoon even een paar dagen doortesten nog en ik weer zeker dat hij bij jou ook posi wordt
Hou je er ook rekening mee dat je niet teveel drinkt voordat je de test uitvoert? Het liefste zelfs 4 uur voor 't testen niet plassen. Succes!
Bedankt voor jullie antwoorden! Heb er inderdaad rekening mee gehouden niet te veel te drinken van tevoren etc! Ik heb de testen wel in een marge van zo een anderhalf uur genomen steeds omdat dit niet anders uitkwam met werk en dit was de minste marge die haalbaar was voor mij. Ik wacht het nog even af. Stel de testen worden niet positief, moet ik dan nog eens een maandje doortesten of is dit toch een signaal om mee naar de huisarts te gaan?
Gewoon doortesten. Die posi ovutest komt nog wel. Bij mij is het deze maand ook anders. Vorige maand netjes elke dag de test streep donkerder en nu had ik het weeknd duidelijk zichtbare teststrepen, maar nog niet posi en sinds gisteren is de teststreep weer verdwenen Temp is ook nog niet omhoog gegaan, dus ik blijf ook nog even doortesten
Bij mij kwam hij pas op dag 16 en 17, dus gewoon nog een paar dagen doortesten. Mijn teststreepjes waren elke dag heel licht en op de dagen van mijn lh-piek was het teststreepje heel duidelijk, zie mijn album.
Nog steeds geen eitje gevonden hier Hoe lang moet ik eigenlijk nog doortesten totdat ik zeker weet dat ie niet meer komt? Vind het echt balen... we klussen wel deze week, voor de zekerheid, maar heb het gevoel alsof het nutteloos is.
aan je cyclus te zien heb je wel een eisprong ..anders zou je niet ongesteld worden (jaa tenzij je echt een "cyclus" hebt van heeel veel dagen dan wordt het bm-slijmvlies afgestoten en ben je toch nog soort van ongesteld) maar ik zou niet bang zijn dat je geen eitje hebt hoor..vanaf welke dag ben je begonnen met testen misschien heb jij je ei wel heel vroeg en ben je te laat begonnen...of is deze cyclus misschien langer dan die andere 2 en krijg je je ei gewoon nog...
Hoi Nikkie, Ik ben al op dag 7 begonnen, om zeker te zijn dat ik hem niet zo missen... Ik hoop dat je gelijk hebt, want zonder ei komt er geen kindje natuurlijk!
Ik heb hier ergens op het forum wel ns gelezen dat hij bij sommige niet eens aanslaat terwijl ze wel een ei hebben. Dan moeten ze er 2 per dag doen willen ze m vinden. Misschien is dat bij jou ook wel zo. Is tempraturen niet gemakkelijker voor je?
Ik heb ook ovulatietesten gebruikt. Bij mij was er ook iederedag een teststreepje, en het controlestreepje was iedere dag weer anders: dan weer iets lichter, dan weer iets donkerder, en dan weer hetzelfde. Je zag een positieve test dus niet echt van tevoren aankomen. Maar hij was er toch echt opeens hoor! Dus heb nog even geduld, je krijgt vast binnenkort een positieve test. Succes!
Jullie hadden helemaal gelijk... geduld is een schone zaak! Gister een super positieve test in mijn handen!
Nog 1 vraag die in mijn hoofd rond gaat; Gisteravond dus positieve test, meteen geklust.. Vanaaf als ik terug ben van mijn werk (heb avonddienst tot 24.00) wil ik nog eens klussen, is dit voldoende of is vanavond dan eigenlijk ook weer te laat?