Hoi dames, Ik wil vd week beginnen met het schrijven van kerstkaarten. We willen onze kleine er ook bij betrekken. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Dacht zelf aan: liefs M en L en onze kleine wondertje of uk? Wat denken/doen jullie? Alvast bedankt!
Ik heb alleen bij mijn ouders en zussen en broers dit gedaan: Na onze namen een klein hartje getekend.
Met praten en dergelijken heeft ze wel al bijnaampjes bij familieleden. Maar ik heb niks op de kerstkaart gezet hoor, gewoon alleen de namen van mij en me vriend.
Wij schrijven ook geen kerstkaarten uit naam van iemand die nog niet geboren is Maar als jij dat leuk vindt, vooral doen (als je maar "ons klein wondertje" of "onze kleine uk" gebruikt en niet "onze kleine wondertje")
Mijn broer en schoonzus hadden namen van hen en een gezichtje (simpele manier: rondje, oogjes, neus, mond en 2 haartjes) Was erg grappig
Wij hebben kerstkaarten van Anne Geddes besteld(zie foto) met de volgende tekst om onze zwangerschap bekend te maken Vele tranen gelaten Niet meer verwacht wel gehoopt Na 2,5 jaar is ons geduld dan eindelijk beloond. Intens gelukkig, want volgend jaar tussen het speelgoed en de hond Kruipt hier een klein .......(onze achternaam) rond de allebeste wensen voor 2011 En dan alleen onze namen en die van de honden inclusief het webadres van onze babysite
Hier ook alleen de 2 namen van de kindjes die we al hebben, degene die nog geboren moet worden, mag er volgend jaar bij
Wij hebben bij sommige mensen dit erop gezet (voorgaande jaren, er is nu niks onderweg - voordat er verhalen in de wereld komen ) van M, B en ... en daarna van M, B, D en ...
Hier ook alleen onze eigen namen. Vind het beetje raar om nu al de baby er bij te zetten terwijl ze er nog niet is.
Ik zou écht niet meer bijkomen van het lachen, als ik een kerstkaart kreeg met de 'naam' van een ongeboren baby erbij!
Ik teken altijd onze kerstkaart (met tekeningen van onszelf). Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik een dikke buik bij mijzelf getekend en als tekst: '2 1/2 kerstgroet uit...' gebruikt. Nu heb ik mijn dochter zingend en met een kaarsje in haar handen getekend en heb ik ondertekend met onze namen (man, ik & dochter). Wel heb ik mijn zwangerschap in de tekst om de tekening heen verwerkt. Daar staan allemaal woorden/begrippen die voor mij Kerst verwoorden en daar tussen staat 'verlangen & verwachten'. Ik denk alleen dat er maar een paar mensen zijn die dat aan de zwangerschap linken... Zelf zou ik niet zo snel kiezen voor 'man, ik, dochter en vruchtje...' Ik vond het idee om het kindje met een hartje te symboliseren wel een leuk idee. Subtiel! Ben benieuwd wat je gaat doen!
wij waren ons ook aan het bedenken wat we op de kerstkaart gingen zetten naar familie toe, aangezien we het de familie tegen de kerstdagen willen laten weten (maar kerstkaarten gaan later de deur uit hahaha) we zijn nog een paar weekjes, en weten dat de kans nog altijd is voor een mk, maar we wilden het de familie bekend maken met kerst, en wij waren ook het bedenken hoe op een kerstkaart? zelf dacht ik aan een speentje eronder te tekenen met een blauwe/roze lint eraan getekend..
Hier ook alleen onze namen erop gezet en niet te vergeten de hond (met een pootafdruk) waar we de naam ook van op het geboortekaartje willen.
Toen ik zwanger was van Milou* heb ik er twee babyvoetjes bij gezet ( maakte de kaarten toen wel zelf met paint shop pro ) deze keer heb ik er niets extra's opgezet
Wij hebben vandaag de eerste echo gehad en alles was goed, dus dit is een mooi moment om het subtiel aan de familie te laten weten, vonden wij. Ouders en zussen wisten het al, maar tantes etc heb ik een ondertekend met; Dolce & Dolceman, Isabella en (zwitsal-achtig babytje) getekend