Vele van ons kennen het wel helaas, elke maand die misselijkmakende pillen slikken 4x in de maand naar een arts om te kijken of er wat groeit of die relatiekillers aan slaan, elke keer met je muts bloot in die beugels wachtend op die staaf die naar binnen gaat... Mijn gedachten over het maken van een liefdesbaby zijn niet veranderd, bij mn dochter heb ik de afspraak met mezelf (en de papa) gemaakt niet verder te gaan dan dit. En ook met mijn nieuwe vriend besproken hoe of wat na de tweede keer een vmk te hebben gehad, wist ik het zeker... Dit gebeurde voor mijn meisje ook, ondanks dat ik dacht ach meid 35 kilo lichter elke maand ongesteld, die pcos speelt geen parten meer werd ik even terug gevloten en blijkt maar weer dat het echt altijd blijft ... Goed om een nog langer verhaal kort te maken, 12 juli hadden we onze eerste afspraak bij de gyn ander ziekenhuis andere mensen geen vertrouwde gezichten maar ach, op een dag als de bevalling vergaat toch al je schaamte, dus schouders er onder en klaar... Na een aantal maanden werkte de Clomid 50 mg niet meer, en in januari starten we met 100mg. Eerste echo: 8 eieren wel klein maar 8 man we stevenen af op overstimulatie. Tweede echo: Niks noppes nada Derder echo: 2 eitjes van 15 mm in doorsnee (onder tussen aan het werk geweest samen) Vierde echo valentijnsdag: 2 eitjes 22mm in doorsnee.. 18.48 14-02-2013 een andere auto rijker, een huwelijksaanzoek in het vooruitzicht voor dezelfde avond, wetend dat deze dag wel een verandering in ons leven kan gaan zijn om dit tijdstip op het toilet net toen ik moest plassen, werd ik opgeschrikt door heftige steken ... En yes, WE DID IT,Onze liefdesbaby of liefdesbabyS is/zijn onderweg!!! Kan mijn gevoel niet onder woorden brengen, want ohw we zijn zo voorzichtig en eigenlijk allebei heel bang.. View attachment 308577
Mooi geschreven meid en ja die ziekenhuisbezoeken maken het niet romantischer maar om juist hier samen doorheen te komen....Dan krijg je pas een liefdesbaby! Van Harte gefeliciteerd en geniet van jullie geluk!