Zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door germar, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi hoi
    IK heb de zwangerschapstesten van Zwanger & kids. Nu is waarschijnlijk (weet t echt niet zeker) mijn nod, aankomende dinsdag. Wie gebruikt deze testen ook? En testen jullie vanaf je nod of paar dagen eerder?
    Is t echt beter om dat met ochtend-urine te doen of maakt dat niet zoveel uit?
    Je moet er toch gemiddeld 14 dagen bij optellen, wanneer je je positieve test hebt gehad? Is dit maximaal 18 dagen? Dan zou mijn nod ook nog wat later in de week kunnen zijn :( Lastig zo..
    Hoop dat iemand antwoorden heeft ;)
    Alvast bedankt..

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ha, daar ben je weer! 'Ons' topic was verdwenen... Spannend zeg! Ik zou wachten tot NOD als je dat kan. Ervoor testen geeft altijd van die vage uitslagen vind ik. Dinsdag is nog wel te doen toch?
    Vrijdag is de mijne. Ben echt heel benieuwd. Ook hier weet ik niet of dit dan wel mijn echte NOD is, mdat mijn ei op dag 18 was en mijn cyclus normaal wel altijd 28 dagen is. Lastig he? Antwoorden heb ik dus niet voor je. Ben wel heel benieuwd! Wat denk je zelf? Heb je het gevoel dat je zwanger bent?

3. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi Poema; heb niet echt t gevoel zwanger te zijn.. al ga je wel op dingen letten; lijkt wel of ik vaker moet plassen.. soms t gevoel of ik ongesteld ga worden of misschien ook weer niet, best vaag ja. Op zich kan ik best tot dinsdag wachten, zijn ook nog maar 2 dagen :) Is misschien ook beter, omdat ik ook niet zeker weet of mijn nod werkelijk dinsdag is.. Voor jou komt t dan ook al dichtbij ;) Ga jij ervan uit dat je nod vrijdag is? Hoeveel dagen tel jij dan na je positieve ovutest? Erg spannend allemaal he, kan niet afwachten..
    Is t belangrijk om met ochtend-urine te testen?

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ochtendurine hoeft niet perse hoor. ik heb alleen bij mijn eerste zwangerschap op nod met ochtendurine getest (precies zoals het hoort zeg maar), maar mijn tweede en derde zwangerschap herkende ik al zoveel, dat ik het eigenlijk al wist en testte ik de avond voor nod met een dikke vette lijn posi...

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    @Germar: Tja, ik hou toch wel vrijdag aan denk ik. Als ik kan wachten zaterdag...
    Als ik 14 dagen bij mijn positieve test zou moeten tellen, dan is het pas maandag of dinsdag volgende week.
    Maar goed, voordat ik die testen deed en dus niet precies wist wanneer mijn ei was, had ik altijd cyclus van 28 of 29 dagen. Dus ja... misschien is het bij mij korter na eisprong?
    Het is zeker spannend! Ben benieuwd of jij al hebt getest!!!! En dan nog belangrijk: wat de uitkomst is!!!

6. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Poema, nee ik heb nog niet getest ;) en denk dat ik t morgen ook nog niet doe.. hoe nieuwschierig ik ook ben. Zit eerder te denken aan donderdag ofzo.. want heb wel een beetje t gevoel dat ik ongesteld ga worden :( Weet niet of t ook zwangerschaps symtomen kunnen zijn, afwachten maar he.. Hoe is t met jou, kun jij t nog wel afwachten of tel je de dagen ook al af?

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Oh, spannend en goed dat je toch nog paar dagen wacht. Ik vind het helemaal spannend voor je!
    Tja, ik probeer het ook tot zaterdag af te wachten... Vandaag wel wat roze slijm verlies en ik zou rond mijn innesteling kunnen zitten nu. Maarja, je haalt je ook allemaal dingen in je hoofd natuurlijk ;) en het zou wel heel mooi zijn als het nu in een keer gelukt is. Dus ook hier nog wel even spannend...

8. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Heel erg spannend he ;) Heb wel de neiging om te testen, maar ga t lekker niet doen :) Lijkt mij ook beter om te wachten, vooral omdat ik niet precies weet wanneer mijn nod is.. maarja dagen vliegen normaal gesproken voorbij, nu natuurlijk niet he ;) Benieuwd of jij ook tot zaterdag zult wachten ;)

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ik ga het wel proberen. Voordeel is wel dat ik nog geen testen in huis heb. Misschien haal ik die wel pas vrijdag als ik vrij ben (en nog niet ongesteld natuurlijk)... hahaha

10. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Ja, dat is wel slimmer als je ze niet in huis hebt ;) Ik heb er wel genoeg liggen hier.. maar kan er tot nu toe nog heel goed van af blijven :)

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    En Germar? Tis dinsdag... :p

12. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Ja, tis dinsdag, maar heb t nog niet gedaan :D goed he ;)
    Moet wel veel plassen, maar weet niet of dat wat zegt..
    Ben wel erg benieuwd!!! Kun jij t nog afwachten?

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Knap dat je je zo goed kunt inhouden!!

Ben wel benieuwd. :D

14. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Oe, knap hoor! Ja, ik wacht nog wel even, maar merk wel dat het moeilijker wordt naarmate ik dichterbij de vrijdag kom...
    Wanneer ga je testen? Donderdag?
    Ik heb overigens nog steeds geen testen in huis... ;)

15. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Zolang als je die testen nog niet thuis hebt liggen, kun je ook niet in de verleiding komen he ;)
    Ik heb donderdag gezegd, maar misschien wacht ik ook nog wel tot vrijdag.. vind t wel erg spannend worden :)

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend spannend!

17. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Nee, maar ik ben in staat om zo uit werk naar kruidvat te rijden en die 2v5 test te halen... hahahaha Nee hoor, ga ik niet doen. Wil het zeker even volhouden tot vrijdag. Verlies nu wel zo af en toe wat kleine beetje bruin slijm... Weird.... (en je haalt je dan gelijk van alles in je hoofd he?!)

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    En? Nog niet getest? Ik vind het nu toch wel lastiger worden hoor dat wachten. Gelukkig morgen gewoon weer werken.
    Wel vreemd had vanmorgen opeens ook beetje bloed. Dus misschien zit er toch gewoon menstruatie aan te komen... Wat een onzekerheid... ;)

19. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Nee, ik heb nog steeds niet getest ;) Zit te denken om vrijdag te testen.. Al ben ik wel heel erg nieuwschierig inmiddels, maar ik heb ook afleiding door mijn werk en natuurlijk mijn dochter ;)
    Niet te hopen dat de menstruatie er aan zit te komen natuurlijk, ben er ook nog niet zeker van hoor. Ga jij zaterdag testen? Gelukkig morgen al donderdag he :)

20. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ja, denk dat ik vrijdag testen ga halen en dan zaterdag ga testen...
    Afleiding is wel goed inderdaad. Vandaag ook hele dag met dochter lekker op pad geweest dus dan denk je er stukken minder aan. Nu dan toch weer even hier koekeloeren... ;)
    Vrijdag dus D-day voor jou? Ik duim!

Deel Deze Pagina