heb net getest! 8) het is een heel licht streepje, maar dus wel zwanger! ben wel erg bang dat het weer fout gaat, heb nu ook al dagen last van mijn buik.... maar een streepje is een streepje toch? eind van de week wel weer testen en dan hopen dat het een duidelijkere streep is!
Ja! een streepje is een streepje, maar toen het bij mij zo ver was twijfelde ik toch ook. Ik heb er nog een paar gedaan om het te kunnen geloven! Gefeliciteerd!
ja ik twijfel dus ook nog wel een beetje! woensdag ga ik nog een testje doen, misschien dan een duidelijkere streep? ik hoop het wel! bij mijn vorige zwangerschappen had ik direct een dikke streep! maar dat zegt natuurlijk niets. ben ook zo onzeker door de angst dat het weer mis gaat....
Hee Monique.. ik heb je verhalen gevolgd rondom je miskraam nov'06, 3 weken na jouw kreeg ik ook een miskraam. Wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer zo snel zwanger bent geworden! Ik hoop dat ik je ook snel weer goed nieuws mag melden.. liefs, Ella
Hey Moniek, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Het onzekere herken ik zeker, bij elk krampje of beetje afscheiding ren ik naar het toilet. Ik heb helaas ook een miskraam gehad in sept. 2003, daarna gelukkig een gezonde zoon gekregen, maar onbezorgd zwanger zijn, helemaal in de eerste weken vind ik ook erg moeilijk hoor. Probeer er toch lekker van te genieten, want wat er ook gebeurd, op dit moment ben je gewoon lekker zwanger van een lief klein ukkie en dat kan niemand je ontnemen
oke ella, ik stuur jou ook de ooievaar! duim voor je dat je ook snel weer het geluk in je buikje mag voelen!
Gefeliciteerd, en ik hoop voor je dat die onzekerheid snel verdwijnt en dat je lekker kan genieten van die ukkie in je buik.
het zou natuurlijk helemaal leuk zijn dat jij 3 week(ongeveer dan) na mij ook weer zwanger word! lekker klussen dus!