Hey meiden! Ik ben echt weer zwanger! had vorige maand een hele vroege mk met 5 weken en ben nu weer zwanger! had al voor mn ei een heel positief gevoel, soort voorgevoel ofzo, moeilijk te omschrijven..en nu ben ik echt weer zwanger! Zo apart! maar wij zijn hier super blij mee..wel onzeker allemaal na 2 mk, al was de vorige keer wel heel erg snel misgegaan.. Mijn vriend vind het ook heel erg leuk natuurlijk maar hij is ook bang dat het misschien weer fout gaat.. Ik ben ook wel beetje bang maar dat positieve gevoel heb ik nog steeds...dus spannend! heb test in album staan..15e, vandaag, is mn nod..dus toch best wel mooie test...toch? Liefs Een hele blije zwangere Sylvia
Van harte meid! 3x scheepsrecht! het blijft nu vast goed gaan. Probeer er van te genieten. Liefs Mirre
vind zo geweldig voor jullie we hebben dezelfde tijd een miskraam gehad en zijn nu gelijk weer zwanger , had de vorige keer al heel bang gevoel dat het niet goed zat dat gevoel heb ik nu niet ben ook al misselijk en zo gefeliciteerd hoor!
Jippie Sylvia! GEFELICITEERD! Ik zat al te wachten op een berichtje van jou! zag je voor het laatst bij de vage testjes onderwerp.
Syl , ik ben echt heel blij voor je! Ik wens je dan ook een super zwangerschap toe! Veel liefs bigdream
Lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik vind het zo spannend allemaal weer! maar heb er een goed gevoel over dus hoop dat het allemaal goed gaat! Lievebeestje, idd erg leuk dat we weer allebei zwanger zijn, nu blijven we zwanger hoor! Liefs Syl
Sylvia van harte gefeliciteerd. Wat heerlijk dat je zo snel na je miskraam weer zwanger mag zijn. Dit keer vasthouden tot oktober hé, ik doe met je mee
He, wat leuk! je bent maar 1 dagje verder dan mij! Ik ben vandaag nl 4 weken zwanger (ik weet wanneer mn ei is geweest) Anders was ik nu 4 weken en 5 dagen zwanger geweest als ik cylcus had van 28 dagen..maarja..maakt niet uit, ik ben zwanger! Ben zoo blij! Hoop dat de weken snel voorbij gaan, nouja, de eerste weken dan, wil wel genieten van de zwangerschap straks! Liefs Syl
JIPPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van Harte gefeliciteerd, Meis. Ik ben zo blij voor je. Zoals de anderen al zeiden : 3x is scheepsrecht. Ga er maar lekker van genieten. Deze keer gaat het goed. Ik weet het zeker. Knuffel, Marianne