Ik had je ook al gefeliciteerd bij het nod forum, maar hier alsnog: Gefeliciteerd. Een hele fijne tijd gewenst. Liefs Hummel.
Dit is echt zo onwerkelijk. Vanmorgen durfde ik niet testen, dus besltto ik een ovu-test te pakken, de laatste die ik had. Die was vet positief. Maar ik stond er niet heel erg bij stil. Gedurende mijn werkdag, begon het gevoel me steeds meer te bekruipen dat het toch wel eens waar kon zijn. Dus lieverd gebeld, met de aankondiging dat zodra ik thuis kwam, wilde testen. Na via omwegen mijn zwangerschapstest uit het laatje gepakt te hebben, snel de wc in gedoken. Ik durfde eerst niet te kijken. Maar binnen 1 minuut begon zich al een vaag lijntje te vertonen. Lieverd heeft hem afgelezen. Voor we gingen juichen deed ik er snel nog een digitale CB-test achteraan. (Ik had de urine opgevangen.) Ook de digitale test wist het binnen een minuut. IK BEN ZWANGER! Ik heb de woorden nog niet uitgesproken. Het voelt nog te onwerkelijk .
KICK! IK WIST HETTT! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD! WIIIEEEHHHH \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Ohhhhh... wat super voor jullie! En eigenlijk zo snel al. Ik ben jaloers op je . Nee hoor, geintje... Ik weet nog goed dat je je hier kwam melden al voordat je moest stoppen met de pil. Dat vond je toen zo spannend. En nu al zwanger! Hele fijne tijd toegewenst!
Hoi Daisy, Nogmaals van harte meisje, ik vind het echt super voor jullie! Die roze wolk is waarschijnlijk nu nog nergens te bekennen( het is zo onwerkelijk), maar geloof me...die komt vanzelf. En dan moet je er dubbel van gaan genieten, het is zo'n wonder. Ik word er bijna emotioneel van, ach ja... dat zijn de hormonen. Kus Krista
WHAAAAHHHHH! GEFELICITEERD! Yes, ik vind het helemaal geweldig voor je en ik kom je snel volgen hoor. Volgende maand is mij beurt!