Hoi ik ben heel benieuwd wie wel veel afscheiding hadden in eerste weken van hun zwangerschap en was dit dan slijm of bruine afscheiding of.. En ook benieuwd wie zwanger was of is en juist helemaal geen afscheiding hebben. Alvast iedereen bedankt !
Ik had heel veel last van dunnere afscheiding. Toen ik positief teste heb ik alleen maar naar het toilet gerent om te zien of het geen bloed was. Maar niets moet natuurlijk,heb zelf ook geen kwaaltjes gehad.
Ik de week na mijn vermoedelijke eisprong aanhoudende roze en bruine afscheiding. Dat was voor mij wel iets nieuws. Normaal had ik dat altijd 5 voor mijn NOD. Na NOD kreeg ik inderdaad wel meer afscheiding.
ik had juist bijna geen afscheiding week voor nod. dat vond ik juist vreemd. normaal wel veel afscheiding toen bijna niks.
Ik kreeg pas rond 20 weken meer afscheiding. Maar niet extreem veel hoor. Ik hoefde geen inlegkruisjes oid te gebruiken. Een keer heb ik, ook rond 20 weken, licht rose verlies gehad (man zag het niet eens op het papiertje, ik in paniek) maar dat was ws een gesprongen vaatje...verder geen bruin of roodverlies gehad.
Ik heb een week voor mijn nod last gegad van witte afscheiding, veel. Alsof ik aan het vloeien was.voelde continu zeiknat tussen mijn benen ( excuse!). Hierdoor kreeg ik vraagtekens, want was een hormonale verandering.
Verschilt per persoon en per zwangerschap. Bij J had ik totaal geen afscheiding en nu had ik het in overvloed..
Ik heb wel meer afscheiding dan normaal. Duim ook iedere keer als ik naar de wc ga dat het netjes wit is.
Ik had in het begin wel wat meer afscheiding, maar ben nu 22 weken en zonder inlegkruisje loopt het langs me benen haha
Ik een paar dgn vóór mijn NOD helemaal geen afscheiding terwijl ik dat normaal juist veel heb. Nu 4.5 dgn zwanger en erg veel gele afscheiding. Het wisseld eigenlijk van geel en dik naar juist kleurloos en waterig.
Hier ook veel afscheiding...verschilt wel van dikte (cremig of waterig) en kleur (wit of gelig). Ik liep ook constant naar de wc om te kijken of het geen bloed is. Nu ben ik het onderhand een beetje gewend.
Ik heb normaal ook altijd wel wat afscheiding en nu helemaal niets. Ik vind het wel spannend! heb ook nog helemaal geen kwaaltjes of zo.