@ kleinmonster hahaha de clearblue digital! Haha ja die heb ik al in me kast liggen! Die ga ik vrijdag doen! Spannunddd . Haha melanie 86 hahaha ja zou ik wel ku een doen ja goed idee hahaha! Hoop zo dat t goed blijft gaan. Morgen een kv test!
hoi, ik testte 6 dagen voor nod positief met testen van kruitvat van 5 euro, maar omdat ik het niet vertrouwde ivm bang zijn om ongesteld te worden heb ik een digitale erachteraan gegooit, en zwanger Ik heb je testen gezien in je profiel en ik denk dat je gewoon zwanger bent, dus proficiat!! een leuk kerst kado hoor
Beste toeter Gefeliciteerd!!! Leuk joh dat je ook al 6 dagen voor nod posi teste!!:d Ja ik ga tot vrijdag met de kv testen nog. En daarna de cb digitale. Heb k al thuis liggen hahaha. Foto's volgen op me profiel. Tot zaterdag elke dag 1 en als ie zaterdag nog posi aangeeft dan ben k pas gerust haha. Liefs
Nou dat is een hele duidelijke zou ik zeggen, Van harte gefeliciteerd een hele fijne kerst groetjes Sabrina
Hartstikke positief hoor !! Zeker ook die laatste test. Zo zagen mijn testen er ook uit. Precies zó !! Fijne feestdagen en van harte gefeliciteerd. Groetjes Melanie
zo zag die van mij er ook uit en zie mn banner. van HARTE GEFELICITEERD. een geweldig kerstcadeau!!!!
Ik zie bij de foto geen 2e streep.......... ik heb die testen ook gedaan, maar was wel positief maar wel met lichte streep.. helaas embryo was niet geaccepteerd.. dus 2e keer in ziekenhuis laten testen, die was overduidelijk duidelijker dan de kruidvat testen! Ben nu ongeveer 6 weken zwanger! Succes!!!