Hallo dames, Zijn er dames die net als ik nergens "last" van hebben? Ik heb namelijk nu nergens meer "last" van, niet misselijk, geen opgezette darmen, alleen s;avonds gevoelige tepels en ok ik ben wel iets moeier dan normaal. Ben benieuwd of er andere dames zijn die dit ook hebben of gehad hebben?
Ik vind het nu ook wel eens lastig geloven. Heb wel gevoelige borsten, maar niet misselijk of al die andere 'kwalen' die ze opnoemen. Morgen mag ik voor het eerst naar de verloskundige en dan wordt het misschien allemaal wat echter
Hier hetzelfde, nergens "last" van. Heb enkel gevoelige borsten en daar houdt het echt bij op. Ben wel erg verkouden gewest en heb af en toe nog een hoestbui en heb dan wel last van steken. Maakt m'n afspraak morgen voor mn 1e echo wel extra spannend. Ik hoop zó dat er iets te zien is!!
ook ik heb verder nog nergens last van behalve dat mijn borsten wat gevoelig zijn was bij de vorige zwangerschap wel wat anders
Naast ietsje gespannen borsten en heeel soms een wat opgeblazen/zwaar gevoel in m'n buik nergens last van. Denk soms zelfs dat ik het me inbeeld . Vandaag voor de zekerheid nog een test gedaan: 3+! Mijn moeder heeft bij 4 zwangerschappen ook bijna nergens last van gehad, dus vertrouw daar maar op.
Ik heb ook nergens last van. Heel zelden een vlaagje van misselijkheid zonder braken. En sinds vorige week wat sneller vermoeid dan normaal. (bij het lezen vallen m'n ogen soms dicht). En af en toe ietsje licht in m'n hoofd. Maar verder voel ik me niet zwanger, zoals bij m'n eerste kindje. Een dag voor kerst een positieve uitslag gehad en 1e kerstdag weer. Dus het zal wel echt zo zijn. Maar nu moet ik wachten tot 18 januari voor de afspraak met de gyn in het ziekenhuis en dus de 1e echo. Vind het zo ontzettend spannend. Bijn m'n eerste kindje had ik meteen heel erg last van huidproblemen, (heb een gevoelige huid en eczeem) misselijk, licht in het hoofd, gevoelige borsten enz. Maar nu voel ik nauwelijks wat. Hoop dus met heel m'n hart dat ik wel een mooi hartje zie kloppen op de 18e. Pfff het duurt nog zo lang.
Ik wil een nergens-last-van clubje beginnen! Want ondanks alle doem-verhalen van iedereen om me heen ('Nou, dat komt nog wel, wacht maar af!'), gebeurt er gewoon niet zo veel. Godzijdank. Fijn om te lezen dat jullie dat ook allemaal hebben!
Hihi, ik wil me ook wel aansluiten bij dat clubje. Fijn om te lezen dat er meer meiden zo zijn als ik. Ook ik heb weinig verschijnselen. Ik ben wel eens misselijk geweest, maar om nou te zeggen dat ik de wc knuffelde... nee. Woensdag hebben we de eerste echo en dan weten we meer.