Zwanger & Kids dipstick/midstream (uiterst gevoelig)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Elf84, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hier ook een voorbeeld ;) Een dag na deze test een CB gedaan die 'niet zwanger' gaf, dus ik was niet zwanger en toch gaf deze test een streep. Heb ook naar Z&K gemaild hierover, maar die zeggen dat natuurlijk dat er dan wel iets was omdat hun testen anders geen streep zouden geven... Sure, ik lees het de laatste tijd hier inderdaad wel vaker over de gevoelige testen een streep geven terwijl iemand niet zwanger was.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,4 KB
      Weergaven:
      254
  2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje die streep is echt duidelijk en wat vreemd zeg. Ga je nog een andere test halen i.p.v bij Zwanger & Kids?

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Duidelijke streep zeg! Jammer dat ze zo'n antwoord geven, want bij mij is er echt niks en toch een vaag streepje...
    Maar ik zie dat je zwanger bent? Gefeliciteerd :)
    Neem aan dat die test op de foto van een andere keer is ;)

4. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Hmmm ik heb een andere ervaring... Deze twee testjes zijn allebei met dezelfde urine gedaan op 4wk precies.

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Zo, wat een verschil!:$ jeetje... van die kvtest word je veel blijer!
    Dit is trouwens nog een oudere z&k dipstick, de nieuwere zijn iets breder (niet dat t iets uitmaakt)

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja met dat antwoord dacht ik echt van, ach stik erin! Haha.. heb ook geen testen meer bij z&k gekocht.

De test is inderdaad niet van deze maand. Deze maand een test van de etos gedaan (2v5) en werkt dus perfect, gewoon een duidelijke streep. Maar oke, heb ook 1 dag na NOD getest. En diezelfde dag gaf CB ook 'Zwanger 1-2' aan.

Ik denk dat het meer de nieuwe testen van Z&K zijn, want vorig jaar (jaja toen was ik ook zwanger ;)) heb ik ook de midstream gebruikt en toen vond ik ze wel fijn. Als ik niet zwanger was omo wit en wel zwanger al 4 dagen voor NOD een duidelijke streep.

Deel Deze Pagina