Hallo, Ik zit vandaag 3 of 2 dagen voor mijn NOD. Vanmiddag deed ik een zwangerschapstest van de kv 2 voor 5 euro. Er kwam een heeeeel licht streepje te staan. Heb toen nog zon zelfde test gedaan. Daarop waS het streepje beter zichtbaar als de eerst test maar dit streepje is heel dun. Heb toen bij de DA een test gedaan wie ik vier dagen voor mijn nod kan doen en deze was negatief. Na een uur een licht streepje. Maar dan geld hij niet meer. Iemand ervaring met kv testen 2 voor 5 euro? Wat denken jullie? Groetjes polo
normaal is een streep een streep... heb je een foto? is het streepje trouwens net zo breed en roze? kv testen zijn ook erg gevoelig dus kan dat je daarmee eerder posi test dan andere vroegtesten zoals da test. morgen nog een testje wagen van kv. 3 maal is.... succes
Hey, Ja vandaag en gisteren weer een test gedaan kv 2 voor 5 euro. Het streepje blijft rose maar hij is al wel duidelijker dan eergisteren. Dus effe afwachten. Vraag me af hoe gevoelig de testen bij de huisarts zijn?? Groetjes Polo
Ik vind de testen van Kruitvat top! En bekenden die ook deze testen gebruikte zijn er erg tevreden over! Ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren!! Wanneer zou je NOD zijn geweest?
Hey, ben gewoon zwanger haast niet te geloven. Ziekenhuis gebeld die zei dat bruinverlies ook innesteling kan zijn moest me niet druk maken. Groetjes Polo