Willen jullie meekijken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Joelle23, 30 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joelle23

Joelle23 Lid

13 apr 2016
    87
    21
    8
    Administratief medewerker
    Hoi hoi! Gister ook deze vraag al gesteld in 'zwanger worden' maar misschien past de vraag hier beter.

Deze ronde besloten om m'n eisprong ook volgens ovulatie testen te zoeken, tot op heden volg ik het via een app en meestal klopt het en voel ik de eisprong op de aangegeven dag.

Vanaf 26-12 getest ervan uitgaande dat m'n ei op 31-12 zou springen.
    Gister had en een vrij duidelijke ovulatie test, en Savonds plots een bloeding met veel afscheiding/slijm daarna niks meer.
    Vandaag nogmaals een testje gedaan en deze was weer negatief.

Zou m'n ei gister geweest zijn en is hiervan ook de bloeding geweest zie de foto's van de testen.

Bijgevoegde bestanden:

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Op deze foto's is geen enkele test positief te noemen helaas.
    Of je bent te laat begonnen en hebt je positieve test gemist of hij moet nog komen en moet nog verder testen

3. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Na een positieve test springt je ei normaal binnen 48 uur.
    Kan zijn dat jij geen knaltesten krijgt en dat dit idd jou positieve test was.
    Over een week of 2 weet je het

4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dit!

Mijn action testen werden niet donkerder dan dat, en ik had echt wel een eisprong er na

Stresskipje vindt dit leuk.
  5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Bij mij knalde de action testen wel altijd, dus gebaseerd daarop zeg ik dat je nog geen piek gevonden hebt en je testen negatief zijn, of je hebt hem net gemist.
    Ik zou nog even door testen.

6. sophiejacoba

sophiejacoba Actief lid

29 dec 2018
    143
    165
    43
    Vrouw
    Zou best kunnen hoor dat dit je positieve test zou zijn geweest. Deze maand was mijn ei ook 3 a 4 dagen eerder dan ik had verwacht. Ook ik had geen knaltesten.. en heb gister positief getest met de zwangerschaptest van de action en kv.
    Zelf heb ik nooit een bloeding gehad bij mijn eisprong dus daar kan ik je niet bij helpen.
    Zou voor de zekerheid nog wel even doortesten, kan nooit kwaad

Stresskipje vindt dit leuk.
  7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Het zou best kunnen dat je eisprong is geweest maar je kan ook nog eventjes door testen voor de zekerheid.

8. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ik zie je test van dag 28 niet. Denk dat hij dan positief was en op 29 liep deze af. Ik had ook een positief test van action en echter de streep was ver van dikke terwijl cb digital smiley gaaf. En de bloeding kan zeker wel van ovulatie zijn geweest. Over paar dagen weet je meer van ;). Spannend

9. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Inderdaad! Ik denk dat dat je ei is geweest en dat daar wellicht ook de bloeding vandaan kwam.

10. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Precies dit. Bij mij knalde die action testen ook niet. Maar we missen inderdaad de test van dag 28. Zou goed kunnen zijn dat hij toen al wel positief was. Of je hebt omdat je steeds maar 1 keer hebt getest je piek gemist. Zodra je test tegen het positieve aanloopt is het verstandig die dag nog een tweede keer te testen tenzij je natuurlijk 's avonds tegen het positieve aanzit, dan is wachten tot de volgende ochtend prima.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dit dus!

Ik verwacht ook de 28e je piek en dan je eisprong gisterenavond rond de bloeding.

12. Joelle23

Joelle23 Lid

13 apr 2016
    87
    21
    8
    Administratief medewerker
    Klopt dat de test van 28 mist ik was ziek en verwachtte pas de 31 m'n ei dus vandaar niet meer getest.

We gaan het zien

Miltje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina