Hoi hoi! Gister ook deze vraag al gesteld in 'zwanger worden' maar misschien past de vraag hier beter. Deze ronde besloten om m'n eisprong ook volgens ovulatie testen te zoeken, tot op heden volg ik het via een app en meestal klopt het en voel ik de eisprong op de aangegeven dag. Vanaf 26-12 getest ervan uitgaande dat m'n ei op 31-12 zou springen. Gister had en een vrij duidelijke ovulatie test, en Savonds plots een bloeding met veel afscheiding/slijm daarna niks meer. Vandaag nogmaals een testje gedaan en deze was weer negatief. Zou m'n ei gister geweest zijn en is hiervan ook de bloeding geweest zie de foto's van de testen.
Op deze foto's is geen enkele test positief te noemen helaas. Of je bent te laat begonnen en hebt je positieve test gemist of hij moet nog komen en moet nog verder testen
Na een positieve test springt je ei normaal binnen 48 uur. Kan zijn dat jij geen knaltesten krijgt en dat dit idd jou positieve test was. Over een week of 2 weet je het
Bij mij knalde de action testen wel altijd, dus gebaseerd daarop zeg ik dat je nog geen piek gevonden hebt en je testen negatief zijn, of je hebt hem net gemist. Ik zou nog even door testen.
Zou best kunnen hoor dat dit je positieve test zou zijn geweest. Deze maand was mijn ei ook 3 a 4 dagen eerder dan ik had verwacht. Ook ik had geen knaltesten.. en heb gister positief getest met de zwangerschaptest van de action en kv. Zelf heb ik nooit een bloeding gehad bij mijn eisprong dus daar kan ik je niet bij helpen. Zou voor de zekerheid nog wel even doortesten, kan nooit kwaad
Het zou best kunnen dat je eisprong is geweest maar je kan ook nog eventjes door testen voor de zekerheid.
Ik zie je test van dag 28 niet. Denk dat hij dan positief was en op 29 liep deze af. Ik had ook een positief test van action en echter de streep was ver van dikke terwijl cb digital smiley gaaf. En de bloeding kan zeker wel van ovulatie zijn geweest. Over paar dagen weet je meer van . Spannend
Precies dit. Bij mij knalde die action testen ook niet. Maar we missen inderdaad de test van dag 28. Zou goed kunnen zijn dat hij toen al wel positief was. Of je hebt omdat je steeds maar 1 keer hebt getest je piek gemist. Zodra je test tegen het positieve aanloopt is het verstandig die dag nog een tweede keer te testen tenzij je natuurlijk 's avonds tegen het positieve aanzit, dan is wachten tot de volgende ochtend prima.
Klopt dat de test van 28 mist ik was ziek en verwachtte pas de 31 m'n ei dus vandaar niet meer getest. We gaan het zien