Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Ik weet niet in hoeverre een zwangerschapstest op LH reageert. Heb het wel een langs zien komen, maar hoe vaak gebeurt dat nou echt en dan ook nog op twee testen tegelijk? Het rotte is dat we eigenlijk alleen maar kunnen speculeren, met zekerheid valt er niets te zeggen. De foto's van je ovulatietesten van de 20e zijn zo te zien negatief. De 21e had je een donkere test, was die dan ook even donker of donkerder dan de controle streep? Met die smiley op de 18e kun je uitgaan van een eisprong op de 19e of 20e. Maar meegenomen dat je action test de 21e misschien positief was denk ik dat je eisprong dan die dag is geweest of zelfs de dag erna.
De testen na de 21e zijn helemaal negatief.... Nou zou ok natuurlijk ook nog ovu test kunnen doen straks of is dat onlogisch
Zeker waar. Deze zijn ook allemaal nog niet positief. De laatste is donker maar nog niet positief. Dus inderdaad vermoed ik dat de 21e je ei pas is geweest. En de testen die je hebt gedaan geen hcg is geweest maar of lh of indroog. Wel heel verwarrend voor je
Die onderste is nog niet positief. Hij moet nog veel donkerder. Even donker als de controlestreep of zelfs donkerder.
De positieve zw test van action is denk ik vals, omdat het super lang duurde voordat hij doorliep zeg maar... wat ik dan niet begrijp is waarom de zw en kids test ook een licht streepje gaf toen... geen verklaring voor.... Als me eisprong de 21e of 22e geweest zou zijn zou ik toch een positieve ovu test moeten hebben op die dag en geen smiley op de 18e? Ik wist dat me lichaam gek deed hahahaha maar dit word heeeel magisch
Dat ik de ovu test deed van zwanger en kids de 18e had ik tegelijk ook een positieve ovu van cb met smiley .... cb geeft toch geen smiley als je geen eisprong hebt of een naderende
Ovulatie testen, ook de smiley testen, worden positief als er een eisprong nadert. Dus niet op de dag dat je eisprong er is. Lh stijgt voorafgaand op je eisprong en daalt langzaam in de dagen erna.
Super lief dat je zo met me mee denkt, ben je heel dankbaar! Hoeveel dpo zou ik nu zitten dan? En ... wanneer zou ik beste kunnen testen
Ik denk 8 a max 9 dpo. Sommige testen nu licht positief en andere soms een beginnend streepje met 12 dpo of later. En natuurlijk denk ik graag met je mee. Daar voor is deze pagina om elkaar te helpen
Dat streepje op die Z&K test is voor mij ook een raadsel. Als je actiontest de 21e positief was zou ik die dag aanhouden als ovulatie dag (rekening houdend met je CB smiley op de 18e) en dan zou je nu op 7 dpo zitten. Ik ga heel hard voor je duimen in ieder geval. Alles kan nog!
Ik heb nog eens gekeken naar de foto van je z&k test, maar ik zie eigenlijk geen streep maar een vlek? Of bedoel jij een andere plek?
18e posi ovu (wat overeenkomt met een ei van 19 mm op de 16e). Eisprong op de 20e. Vandaag ben je dus pas 8 dpo. Je zwtesten waren dus vals want op 4-5 dpo kan je nog niet positief testen. De klachten die je nu hebt komen van progesteron. Dat zijn helaas dezelfde klachten als je van hcg kan krijgen. Ik zou dus over een dag of 3-4 weer een test doen en voor nu alle andere testen vergeten.