Krijgen deze testen geen Indrogers of vals???? Had ergens gelezen dat je ze NIET moet openmaken dus dat heb ik expres niet gedaan... ik durf nergens meer vanuit te gaan op dit moment hoor haha. Ben zo onzeker als wat.
Ok ik zie iets heel vaags idd. Kan de kleur niet ontdekken, dus durf niet te zeggen of het roze is. Even afwachten wat hij de komende dagen gaat doen.
Ik zie ook iets als ik heel goed tuur. Ik zou trouwens verder testen met predictor, die zijn toch het meest betrouwbaar en het is al spannend genoeg.
Ik moet dan echt wel even naar de winkel rennen weer, helaas is het hier niet dichtbij. Of bestellen ik twijfel nog!!! Heb nog wel action liggen maar mijn vertrouwen is helemaal weg .
Ik lijk ook vaag wat te zien, maar misschien wil ik te graag iets zien. Als de winkel te ver is, zou ik bestellen! Die action testen zou ik laten liggen. Daar wordt je alleen maar weer onzeker van.
Hahaha erg he sorry sorry sorry... ik voel me ook zo verschillend! Echt een rollercoaster. Geven de predictor geen indroog? Of vals
Ben het met @RoGiJuLi eens. Gisteren is duidelijker. Ik zou echt pas over een dag of 2 testen en anders minimaal 24 uur er tussen laten met je volgende test. Ik duim hard voor je mee