Hoi allemaal, Ben vroeg begonnen met testen want ik kon weer eens niet wachten.. dinsdag 1 januari is mijn NOD. Nu heb ik vrijdag een test gedaan van de action en daar was heel vaag een lijntje te zien. Dus vanochtend opnieuw en weer een vaag lijntje maar wel iets duidelijker dan die van vrijdag lijkt het... zien jullie het? Beide fotos zijn van de test van vandaag.
Ja? Maar ik lees nu de hele tijd over valse action test... heb een kv 2v5 in huis gehaald en ga morgenochtend daar mee testen. zo bang dat het allemaal toch niet waar is..
Ik zie ze op beide! Dit zijn volgens mij te mooie streepjes om vals te zijn. Ben erg benieuwd naar je volgende test!
Ik hoop het zo! Lees alleen nu weer dat de kv 2v5 ook niet meer zo goed zijn.. al dat lezen maakt me zo onzeker haha
De kruidvat is inderdaad al een tijd niet meer zo super. Als je echt zekerheid wil dan raad iedereen de predictor aan die je bij de op=op haalt. Maar je streepjes zijn roze en je hebt oploop, dus ik zie het positief in!
Mijn nod is ook dinsdag, donderdag al een lichte streep op de predictor early en kv. Gisteren was de kv ineens bijna niet te zien, dus met middagurine een action early gedaan. Licht, maar duidelijke streep. Vanmorgen weer een action early + een kv en zelfs een CB met wekenindicator. Kv was ineens veel duidelijker net als dr action. En de CB gaf zwanger 1-2 aan. Ik zeg dus voorzichtig gefeliciteerd.
Gefeliciteerd! Ik ben aa het twijfelen of ik nu de kv test doe of wacht tot morgen ochtend. Zo lastig dat wachten haha
Kon niet wachten met de kv 2v5 test. Zie hieronder resultaat. Zou het dan echt? Durf pas echt blij te zijn als ik duidelijk het woord zwanger zie. dus morgen of maandag even een cb meg wekenindicator doen