Hallo Dames, Zoals jullie kunnen zien ben ik zwanger. Maandag en dinsdag had ik knaltesten vandaag wilde ik een CB doen, maar eerst even weer een kruidvat gedaan zodat ik niet een dure test gebruik voor als het mis is. Nu had ik dezelfde test als afgelopen dinsdag. Wel was mijn urine niet zo geconcentreerd als toen, maar toch had ik verwacht dat de teststreep donkerder zou zijn dan de controlestreep. Tenzij dat dit niet mogelijk is met deze testen natuurlijk. Dus mijn vraag is dan ook kan de teststreep donkerder worden dan de controlestreep? Of is de maximale kleur hetzelfde als die van de controlestreep? Liefs Stokstaartje
Hij kan wel donkerder worden dan de controle streep. Had ik bij mijn vorige zw rond 5 weken Dit was mijn test met 4+2, het donkerst dat ik met de kV test had, heb daarna niet meer getest ermee namelijk
Bij een knaltest is de teststreep idd donkerder dan de controlestreep. Maar misschien ben je daar nog te vroeg voor. Als de strepen alvast even donker zijn kan je absoluut een cb test doen. En een tip is niet teveel te testen want het kan je ontzettend onzeker maken als die ineens wat lichter is.
Ik kreeg geen knalsteeep met de kruidvat. Na 3 dagen overtijd ook niet meer met kruidvat getest. Had wel een knalsteep met die van de action. Dat was voor mij ook goed genoeg haha
ik had begrepen dat bij een knaltest de strepen even donker waren. Vorige zwangerschap waren mijn streepjes veel lichter en liepen langzamer op dus was niet onzeker of mijn testen wel donker genoeg waren haha. Had afgelopen zondag op 12/13 dpo al een CB 2-3, maar wil graag de 3+ ook op de foto. Vind ik leuk om te zien, maar zou het jammer vinden als de CB weer 2-3 aangeeft omdat ik dan weer een nieuwe moet kopen haha
wel maf. Heb net nog even een action er achteraan gedaan met dezelfde urine en daar waar de kruidvat niet is opgelopen is de action wel degelijk weer opgelopen. Daar heb ik nu ook een knaltest mee haha. Straks toch maar eens kijken wat de CB aangeeft. Dat wil ik graag filmen, maar telefoon is leeg dus eerst even opladen
Ik zou nog even wachten als het je om de 3+ gaat.Zou zonde zijn als je er nog 1 moet kopen.Bij 4+4 een 3+...ik denk van niet.Uiteraard kan het wel,maar zou het 'risico' niet nemen.
Haha grappig he. Zou die van cb echt wat later doen. Weet je tenminste zeker dat er een 3+ komt te staan!
ja het gaat me echt om de 3+ ik had afgelopen zondag al een 2-3 op 12 DPO . Vorige zwangerschap had ik veel lichtere streepjes en op 19 DPO een CB gedaan die 2-3 aan gaf en 4 dagen later op 23 DPO een CB3+ Maar mijn streepjes zijn al vele malen donkerder dan toen op 19 DPO Dus vandaar dat ik dacht dat het al wel kon...
Ben eigenwijs geweest en heb het toch gedaan.....en ja hoor 2-3 natuurlijk haha. MAAR het is niet helemaal voor niets, want het filmpje van 2-3 was mijn lensje van de telefoon vies waardoor die niet goed kon scherpstellen dus nu heb toch een goed filmpje van 2-3 haha. Uiteraard heb ik hem open gemaakt en kon wel zien dat de streepjes al weer duidelijker waren geworden. Had ook het idee dat ie echt moeite er mee had om te bepalen of het nou 2-3 of 3+ had, want vorige keer kreeg ik na 1 minuut zwanger en na weer een minuutje 2-3. Deze keer na een minuutje zwanger en na 2 minuten pas de 2-3 in het scherm...Misschien als mijn urine geconcentreerder was geweest had ie wel 3+ aangegeven. Urine was namelijk niet heel erg geconcentreerd.....Morgen maar een nieuwe halen haha. Die doe ik dan maandag of dinsdag denk ik dan ben ik 5 weken
Ik wilde nog typen. ..die cb Brand in je kastje zal waarschijnlijk toch niet naar me luisteren (Lees deze post met een dikke vette knipoog aub!Hij is op een lollige manier bedoeld)
Hahahahaha ja dat deed die idd. Maar door hem te doen heb ik men billen verbrand en nu moet ik op de blaren zitten en een nieuwe kopen
Die kan zeker knallen, knalde hier met 4+3 al. Maar elke vrouw en elke zwangerschap is qua hcg aanmaak anders .
Dames, Ik heb donderdag 21-1 een tp gehad van een verse 8cellige emmy. Vorige keer heb ik netjes gewacht tot de uitslag van het ziekenhuis kwam, helaas toen niet zwanger. Om weer zo'n enorme domper te voorkomen heb ik mezelf voorbereid door nu wel een zwangerschapstest te doen. Goedkope van de action gaf 7 dagen na tp licht positief, 2e test (dag er na) gaf niks aan. Kruidvat 2v5 testen gekocht en weer licht positief. Dit test ik nu al 5 dagen. Streepje wordt iets donkerder maar is nog steeds licht. Heb 3 dagen na tp 3 dagen lang lichte menstruatiekrampen gehad, verder geen klachten. Wat denken jullie? Zwanger of niet? Ik heb dinsdag as bloedtest in het ziekenhuis
Je kunt beter zelf een topic openen,dat is wel zo netjes.En je krijgt dan meer reacties,en voor ons blijft het overzichtelijk.
Als een knaltest is dat de teststreep net zo donker is als de controlestreep dan heb ik idd al een knaller met 4+1, maar als het pas een knaller is als de teststreep donkerder is dan de controlestreep dan moet ik nog even geduld hebben haha. Heb vandaag een pakje van 2 CB wekenindicators gekocht haha. Eens kijken hoelang ik het deze keer volhoudt hihi