Nou meiden, nu weet ik het zeker...de testen zijn niet te vertrouwen. We hebben gisteren DE test gedaan...mijn vriend heeft namelijk getest met ZIJN urine hahaha! En er stond een licht streepje.... dus duidelijke zaak!! Er jammer dit! Wel pas na 30 minuten dat er iets stond, maar toch....
herkenbaar helaas, zelf ook duidelijke streepjes gehad met deze testen afgelopen maand maar ben stipt op tijd ongesteld geworden. Jammer, had er goed ervaringen mee in het verleden en ben niet zo van de cassette testen (k 2v5), vind ik persoonlijk wat "gedoe".
Ik heb zwanger & kids een email gestuurd...ben benieuwd naar hun reactie. Vorig jaar had ik er goede ervaringen mee..geen valse streepjes.
Toch heb ik er alleen maar goede ervaringen mee gehad hoor, gaf alleen een streep toen ik ook echt zwanger was
Misschien was de kv ook negatief omdat ik om 5 uur al was gaan plassen en de test om 9 uur gedaan heb dus met urine van 4 uur?
Sorry maar ik zie een witte streep. Kijk hoe de witte streep goed te zien is op de bewerkte versie. Bekijk bijlage 494277