zwanger & kids midstream

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Juul1979, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ik had em ook open gemaakt en je zag gewoon echt duidelijk van de zijkant dat het roze was gekleurd daar waar het tweede streepje moet komen.

Echt vaag antwoord hoor! Sorry kan ik echt pissig om worden! Alsof we te dom zijn om dit te snappen ofzo... Grrrr

2. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan hier ook pissig om worden... heb ook in mij mail gezegd dat dit voor onnodige verwarring zorgt...maar ook daar is niks over gezegd.

3. Het probleem is dat vrouwen heeeeel vaak, soms maanden achter mekaar bevrucht kunnen zijn.. Alleen of het zich goed ontwikkeld komt pas tot uiting na nod. Dus daarom zeggen ze ook, na nod testen.
    Want het gaat namelijk heeeeeel vaak niet goed en word men "gewoon" ongesteld. Zo is de natuur.

Maar omdat men tegenwoordig van die super gevoelige testen ontwikkeld kan die menig vleugje hcg in die ontwikkelingsfase al
    Detacteren. Dus vandaar die lichte streepjes.

Mensen denken dan dus al echt zwanger te zijn en worden rond nod gewoon ongesteld en denken dan dus een mk te hebben gehad. Maar in feite is dit dus geen mk en ook geen valse streepjes maar puur t proces in ontwikkeling..

4. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niets meer aan toe te voegen! Is ook gewoon zo...

Daarom laat ik die testen ook lekker links liggen en wacht gewoon...die paar dagen maakt dan ook niks meer uit.

5. Ik teste ook wel
    Altijd vroeger hoor ahhaaha ben net zon junk 😉 Alleen als ik dan tuur streepjes had die niet duidelijker werden dan relativeerde ik dat wel snel. Dat is gewoon het "gevaar" aan die testen..
    Elke test heeft dit. Heb t ook met kv2 gehad.. Van die lichte echt tuur streepjes. Dus ik geloof er pas in als de testen echt oplopen tot duidelijke streepjes die je zonder bewerken goed van kleur kan zien

6. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uiteindelijk hebben we allemaal die verleiding om te testen...en helemaal als je die forums leest...je steekt elkaar gewoon aan :D
    Heb nu 5 dagen voor nod getest en niks...dus ik wacht nu gewoon. Nog 4 dagen...

Let nu wel op mijn lichaam, maar ook dat zegt gewoon helemaal niks. Heb normaal altijd witte afscheiding voor NOD, maar deze ronde dus niet...heb elke kleur van de regenboog gehad, behalve nu geen wit hahaha!!

7. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hoop dat dit betere fotos zijn en in het echt is ie echt echt roze

8. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    En nog een

9. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    De laatste

10. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    En echt slecht van zwanger en kids... En jaa je hebt ook gelijk maar zo roze als nu heb ik het nog niet gehad.. Maar ik ga er indd pas op vertrouwen wanneer ze oplopen

11. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Inderdaad wel streepjes te zien nu in het goede licht? Vaag zeg ga even Kruidvat testen halen dan heb je gelijk duidelijkheid!

12. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze lijken roze zover ik het kan zien... kijk het over 2 dagen weer ff aan doe nog een test. Dan zou die echt al een stuk duidelijker moeten zijn.

13. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Tuurlijk, dat is ook gewoon zo hoor! En natuurlijk baal ik het allermeest van het feit dat t niet lukt. Dan is het fijn om even lekker zon test af te zeiken.

Eigenlijk moeten ze gewoon alleen maar testen verkopen die pas na NOD iets aangeven. Dus de waardes echt opschroeven. Dan kom je ws minder in de verleiding.. Naja goed! Weer wat geleerd. Op naar ronde 15!

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    volgens mij staan de zwanger en kids zwangerschapstesten bekend om hun valse streepjes. Zoek maar eens op dit forum. Ik wil echt niet doemdenken, maar mijn ervaring is dat als streepjes binnen 3 dagen niet zijn opgelopen dat ik niet zwanger ben. HCG verdubbelt zich elke 2/3 dagen dus nu zou je echt wel veel duidelijkere lijntjes moeten hebben op je testen en niet steeds een beetje dezelfde lijntjes. Overigens zou ik een test waar mijn vriend lijntjes (of in jou ogen positief mee heeft getest) niet meer vertrouwen.

15. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jaa ik wacht het even af een paar dagen en mocht ik dan weer een streep hebben haal ik andere testen!

16. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Nou de streep van mijn vriend zag ik alleen met flits en er staan met het blote oog geen streep. Met mijn test wel. En jaa hij moet ook opgelopen zijn alleen wat ik al zei zo'n roze streep heb ik niet gehad wel vage grijze.

17. Ze zijn idd roze ja! Afwachten dus! Maar in mijn ogen hadden ze allang donkerder moeten wezen na zoveel dagen.. Hopen dat ze nu gaan oplopen!

18. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jaa klopt heb je gelijk in.. Maar sta er zelf versteld van hoe roze hij is in t echt.. Zou echt erg zijn als dat vals is

19. Zou nu echt allang naar de kv zijn gerent en die van 2 voor 5€ gedaan hebben haha. Die zijn gevoeliger en duidelijker dan deze vind ik 😊

20. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Kijk zo zie je dat ie echt roze is.. Maar heb ook heel lichtjes menstruatie gevoel.. Miss dat het er bij hoort maarja

Deel Deze Pagina