Marieke heb jij na jou zw en kids test een kv test gedaan en heb je daar een foto van? Was die minder duidelijk dan de zw en kids?
Heb mn testen niet bij de hand, die ik gister erop zette van zwkids heb ik van internet gehaald haha omdat De mijne daarop leek! Maar dit was mijn kv test toen mijn zwkids test dus een licht roze streepje gaf
Ja dat had ik ook. Maar dat kan normaal zijn voor zowel Een zwschap als ongi. Dus helaas zegt dat niet veel
De symptomen lijken enorm op elkaar..je kunt daar echt niets over zeggen en iedereen ervaart dit anders. Kon het maar...dan was alles een stuk duidelijker
Precies. En t ergste is, omdat je er zooo mee bezig bent op dat moment creer je zelf onbewust symptomen. Heb wel eens gehad bij een licht streepje dat ik spontaan heel misselijk werd en spontaan steekjes voelde en last van boobs... En toen ik ongesteld werd was ineens alles verdwenen haha. Lees dat hier ook zoooo vaak. Heb je alweer getest maybee? Zou onderhand toch duidelijk moeten zijn nu
Juist!! Ook zo vaak gehad haha! Klinkt zweverig dit, maar lichaam en geest spelen op elkaar in...dat is echt zo!! Kijk maar eens als je stress hebt, wat het lichamelijk allemaal met je kan doen
Verder heb ik geen symptomen dan ik normaal voor me menstruatie heb alleen lichte buikpijn. En vanochtend hetzelfde streepje maar morgen zou die verdubbeld moeten zijn dus.. Maar ik geloof er niet meer in.
Het is maar wat je zonde vind, ik zou gek worden als ik telkens van die wel/niet lijntjes plas en je weet dat deze testen niet betrouwbaar zijn voor de nod. Of ben je al over je je nod, dat zie ik namelijk niet staan?
Ja ik zou ook echt een k2v5 doen.. Dan heb je meer zekerheid als nu. En zitten 2 testen in dus kan je van de week nog eens testen haha