Zou in ieder geval belachelijk zijn als zulke roze strepen vals zijn. In principe test ik nu pas twee dagen positief als je echt naar roze streepjes kijkt.
Nogmaals:ik heb nog veel mooiere roze strepen gehad op deze testen...hcg waarde in bloed:0! Dus je kunt het belachelijk vinden,maar deze geven gewoon echt roze valse strepen.
Zelf geen ervaring met valse roze strepen op deze Testen. Wel op de stripjes en de casettes. Maar ja hele lichte tuurstreepjes had ik ook bij de K2v5... Plustesten zijn ook al niet te vertrouwen haha. Dus denk dat er werkelijk geen enkele test echt te vertrouwen is voor nod. Omdat het dan dus nog alle kanten op kan gaan
Jaa maar ik zit dus al op me nod.. Voor andere mensen 2 dagen voor nod maarja. Nouja hopen dat ie morgen duidelijker is dan.
Krampen en temp zeggen helemaal niks. Aantal dagen die streepjes wel. Maar zou nu toch echt naar de kruidvat gaan voor zekerheid..
Jaa zal ik doen alleen me temp zit nu dus op het niveau voor me eisprong. Normaal als ik ongesteld word daalt ie pas 3e dag van me menstruatie ofzo. Dit heb ik dus nog niet meegemaakt. Maar je temp moet hoog blijven toch als je zwanger bent?
Bij mn dochter daalde mn temp tot aan mn basale temp.. En ik was toch echt zwanger.. Week later ofzo steeg de temp weer.. Heb jaren lang getempt gehad maar ik geloof dr niet meer in
Het zweet breekt me uit....klopt dit???? Heb daarnaast ook nog een action test gedaan...maar die streep loopt niet door. Hoe ziet een indrooglijntje eruit? Deze is wel echt roze
Juul gefeliciteeeerd!!! Hier van binnen wel wat roze dus ik wacht het af want het zal wel doorkomen verwacht ik😖