3 dagen voor NOD, 11 DPO Vanochtend de predictor early en vanmiddag de kruidvat (weinig gedronken en 2e urine), wat een verschil..kruidvat beschouw ik gewoon als negatief als ik geen predictor had gedaan. Gisteren had ik ook een streepjes op de predictor en die is wel iets opgelopen. Wat denken jullie? Zwanger, een aflopende lijn in de testen (en toch menstruatie krijgen) of niet zwanger. Het is afwachten ik weet het maar ervaringen met de testen misschien?
Ik zie ook een licht streepje op de kruidvattest hoor. Predictor is gewoon heel gevoelig. Daarom zijn ze zo populair tegenwoordig. Hopelijk gaan je testen mooi oplopen.
Hier ook geen goede ervaringen met Kruidvat. Predictor zijn een heel stuk gevoeliger. Voorzichtig gefeliciteerd!
hi dames, @ShannenHMTA @Lynne182 @Madelie @Daantje17 @Ansel helaas weet ik het nog niet. Gisteren was mij streep op de predictor een stuk lichter die die van zondag. Vandaag is hij weer iets donkerder maar nog niet zoals die van afgelopen zondag. Tevens loopt het streepje niet meer op..ik denk dat dat er iets was..en nu niet meer helaas..baal ontzettend en heb ergens nog een sprankje hoop maar voel me ook niet meer zo 'zwanger' als afgelopen weekend. bovenste op foto is va afgelopen zondag, onderste van gisteren en vandaag testte ik een streepje tussen deze twee in qua duidelijkheid.
@sedese Het hormoon HCG verdubbeld iedere 48 uur. Een test van gister en vandaag zou dus nagenoeg hetzelfde moeten zijn. Helaas klopt je gevoel vaak wel als je je niet meer zwanger voelt. Even afwachten nog. Ik duim met je mee.
De test van vandaag was iets donkerder dan die van gisteren maar een stuk lichter dan die van afgelopen zondag..zondag was het echt een mooie test, maandag een tuurstreep en vandaag nagenoeg hetzelfde als gisteren. Als ik zondag geen test had gedaan en gisteren was begonnen met testen had ik mezelf nu zwanger verklaard haha. Er is iets oploop. Maar ik heb de test van afgelopen zondag gezien..
Het testen kan je enorm onzeker maken en zorgt er voor dat je gaat twijfelen. Stop voor nu even met testen, en test over een aantal dagen nog eens om te kijken wat de test dan aangeeft. Toen ik zwanger was van Logan had ik alleen maar lichte testen, en die liepen nagenoeg niet op. Het testen maakte mij gek want ik zag geen oploop - en in mijn hoofd hoor je die echt te zien - maar ik heb nu toch echt een zoontje van 4 maanden. Ik weet dat testen lastig is, maar wacht heel even af.
Dank voor je reactie! Ik weet het ik raak er zo onzeker van inmiddels, dit zijn mn testjes, super vaag. Ga nu, mocht ik niet ongesteld worden, het weekend pas weer testen. Dank voor je reactie! Ik ga ermee stoppen nu, afwachten maar gewoon en mezelf een beetje afleiden! Dit zijn de foto’s van al het vaags Haha