Ik heb op aanraden van iemand van jullie de zwanger&kids ovulatietesten besteld. Hartstikke mooi op tijd geleverd, want zaterdagavond besteld. Gelijk getest natuurlijk... en, mijn teststreep was donkerder dan mijn controlestreep. Volgens de gebruiksaanwijzing heb ik dan binnen 24-48 mijn eisprong. Maar ja, ik heb de kruidvattesten gebruikt en die gaven echt wekenlang een positief resultaat. Ik ben dus nogal sceptisch over deze uitslag. En bovendien, misschien was de test gister ook wel deze kleur geweest, als ik had kunnen testen. En heb ik dus nu mijn eisprong. Of misschien blijft deze test ook nog wel een week zo donker. Wat zijn jullie ervaringen met deze test en dit soort resultaten? Ik denk dat we er sowieso maar eens een gezellig avondje van moeten maken vanavond, maar ik ben wel benieuwd of ik hier nou waarde aan kan hechten of niet. Wat denken jullie?
Heel rap bezig vanavond! Als ie er vanaf knalt dan zit je nu midden in je piek. En ja, het kan soms 2 dagen duren (dus gisteren misschien ook al) maar ik denk dat je net op tijd een testje hebt gedaan ..... Have fun!!!
ik heb ze deze cylcus gebruikt en ben er wel tevreden over hoor.. als je in m'n album kijkt staat er ook een foto van..
Ik had buiten mijn eisprong om nooit een duidelijke teststreep met de z en k ovutest. Heb mijn ei er altijd goed mee kunnen vinden! Had meestal drie dagen een duidelijkere streep, waarvan de middelste echt knallend.