hallo dames, ik zal in het kort even me verhaal vertellen ik heb een onregelmatige cycles en deze maand dacht ik rond dag 10 me ei hebben gekregen ( ik doe aan tempraturen, dit is weliswaar vroeg maar tja het kan) maar op dag 18 is ook een dip te zien, (zou dus ook een eisprong kunnen zijn, alleen me tempratuur was minder gezakt, dan hij normaal doet tijdens een eisprong) ik zelf denk dat me ei daarom op dag 10 was, nu heb ik dus op dag 18,19,20 een zwangerschapstestje gedaan omdat ik dacht wat klachtjes te hebben, deze waren zeer licht positief en zelfs de cb gaf aan zwanger 1-2 weken MAAR nu is het wel eens voorgekomen dat ik tijdens een eisprong ook positief teste met een zwangerschapstest, vandaar dat ik dacht dat ik misschien een positieve zwangerschapstest zou hebben door die eisprong op dag 18 dag 18 was afgelopen woensdag, maar nu zijn de zwangerschapstesten nog steeds positief en worden steeds duidelijker.... (zie foto) en ik dacht ik ik koop even ovutesten bij de etos van testpoint en deze geeft knalpositief aan... maar mijn tempratuur is al sinds dag 10 erg hoog, vandaag zelfs 37.5, dus ik kan dan toch echt geen eisprong hebben de aankomende dagen? nou weet ik dat hij positief aangeeft bij een zwangerschap ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, en alles wijst er wel een beetje op en ikheb ook wat klachtjes, maar ik ben natuurlijk ook superonzeker want als ik me eisprong dag 10 had, dan had ik gisteren me nod, en teste ik dus al 4 dagen voor nod positief?? dus wat denken jullie ow ja en nog wat ik ben ook onzeker dat het hcg te langzaam stijgt, de bovenste test is van zaterdag en de onderste van vandaag, je ziet wel dat hij donkerder is en hij is natuurlijk ook niet echt opgedroogt, op de foto zijn we wat vaag, maar in het echt zoo duidelijk,. dus wat vinden jullie zwanger of een eisprong (woensdag gehad, maar daardoor nog positieve zwangerschaps en ovutesten???) zelfde testen maar andere foto's
bij heel veel meiden zijn de ovulatietesten positief als ze zwanger zijn. dus ik denk dat je ovutesten aangeven dat je zwanger bent, helemaal als ik de andere testen ook bekijk. gefeliciteerd
Ik begrijp dat je zelfs een digitale hebt gedaan van CB. En die zei zwanger 1-2, nou duidelijker kan toch niet! Je bent zwanger gefeliciteerd .